בעלי "שניצל אקספרס" חוזר לעבוד: "סגר נוסף יהיה מכה אנושה"

"במהלך הסגר הייתי בסופר ולא הבנתי איך זה שאני לא יכול למכור שניצל בעוד ש-300 איש יכולים להיות במקום אחד", רועי ברקוביץ' חוזר לעבוד

פורסם בתאריך: 18.10.20 15:14

-->

רגע לפני הכניסה לסגר השני, רועי ברקוביץ', הבעלים של "שניצל אקספקס", ציין שבע שנים לפתיחת המקום. זאת הייתה יום הולדת צנועה, בלי מסיבה וחגיגות, אלא עם הרבה מחשבות כיצד ישרוד את הסגר השני שנכפה עליו. היום (ראשון) אחרי כחודש, הוא חזר לפתוח שוב את העסק.

"בחודש האחרון ישבתי בבית וניסיתי להמציא את עצמי מחדש", מספר ברקוביץ', "היו לי כל מיני כיוונים ולפני שבוע וחצי הקמתי מיזם של מעדנייה מקוונת בשם "Roey Berko – מעדני בוטיק" בחריש. חשבתי על משהו שייצר לי הכנסה בעקבות המצב הנוכחי בו העסק העיקרי שלי סגור".

איך התמודדת כלכלית עם תקופה שבה העסק סגור?

"בסגר הראשון היה קשה מאוד ולא ידענו איך להתמודד עם הסיטואציה החדשה שהייתה. זה יצר חור כלכלי כי ההכנסות הצטמצמו משמעותית. כשחזרנו לעבוד, העבודה לא חזרה לעצמה, אבל התחלנו לפחות קצת לראות אור. אלא שאז הגיע הסגר השני שגרם לחוסר אונים והרגשה מבלבלת של מה עושים עכשיו. חשבתי לעצמי, כמה חוסר היגיון יש בהחלטות האלו שפשוט הורסות את כולם".

"באחד הימים הייתי בסופר ולא הבנתי איך זה שאני לא יכול למכור שניצל בעוד ש-300 איש יכולים להיות במקום אחד. זה הרגיש קצת הזוי. אבל כמובן שהעדפתי לא לפתוח ולהצמד להנחיות. אחרי זה ראיתי שבכלל אין אנשים ברחובות וזה היה עצוב. העסק שלי בנוי על עוברים ושבים וזה היה מראה לא נעים בכלל לראות ככה את העיר".

איך התחושות לפתוח הבוקר את העסק?

"חיכיתי לזה מאוד. הרצון לאינטרקציה עם אנשים מאוד חשוב לי. לקבל את הפירגונים של הלקוחות זה משהו שהיה מאוד חסר לי, וכן, גם פרנסה זה דבר מאוד חשוב. הרבה לקוחות דיברו איתי בתקופה הזו וחיזקו אותי. חלקם אמרו שהם רק מחכים שאני אפתח. השיחות האלה חיממו לי את הלב מאוד".

אם יהיה סגר נוסף. תעמוד בו?

"סגר נוסף יהיה מכה אנושה. גם עכשיו יהיה מאוד קשה להתרומם אבל אנחנו עושים את המקסימום. משברים עברתי לא מעט ותמיד יצאתי חזק מהם. פה זה לא בידיים שלנו וזה החלק הכי קשה. למרות זאת, אנחנו נלחמים על המקום שלנו בכל הכוח ומחכים כבר למכור את השניצל הראשון. כמובן שלצד 'שניצל אקספרס', יש לי את המעדנייה און ליין שתעזור ותסייע לי להחזיק את הראש מעל המים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר