לא רק טיקטוק: זה מה שעושים בני הנוער ברחובות בתקופת הקורונה

רכישת מזון ותרופות, ליווי ילדים ונוער עם צרכים מיוחדים וחלוקת מזון לאוכלוסיות הרווחה בעיר: כך התנדבו בני הנוער של רחובות במהלך משבר הקורונה

פורסם בתאריך: 13.10.20 13:35

-->

משבר הקורונה פגע בעיקר באוכלוסייה המבוגרת, שנאלצה להישאר מבודדת ומרוחקת גם מבני משפחה מחשש להידבקות. את הבעיה הזו זיהו בני הנוער בעיר בתחילת המשבר ועשו כהכל על מנת לסייע לאוכלוסייה בסיכון. 

מפרוץ המגפה ועד היום בני הנוער מסייעים לקשישים ומתנדבים. כבר בחודש מרץ, בתחילת משבר הקורונה, הציעה מחלקת הנוער לנערים והנערות אפשרויות להתנדבות ועודדה אותם לקחת חלק ולתרום לקהילה בפרויקטים השונים. המתנדבים סייעו לאוכלוסייה המבוגרת ברכישת מזון ותרופות, העבירו שעות של ייעוץ בתחומי האינטרנט והדיגיטל והתקשרו בכל יום לקשישים על מנת להפיג את תחושת הבדידות שנכפתה עליהם.

במקביל, חילקו בני הנוער במהלך תקופת הסגר, מזון לאוכלוסיות הרווחה בעיר ולקחו חלק בפרויקט "חברים מיוחדים" בו הם שימשו כחונכים ומלווים לילדים ונוער עם צרכים מיוחדים.

גם תנועות הנוער בעיר פעלו במסגרת הזו לפעול ולהתנדב, החניכים בשבט "ירדן" של תנועת הצופים, לקחו יוזמה וצבעו את מועדון הרווחה לנוער בסיכון בעיר, חניכי הנוער העובד והלומד התנדבו בחווה החקלאית והקימו סיירות לאריזת התוצר החקלאי ובני הנוער של תנועת הנוער אריאל עזרו לתושבים בבניית סוכות לכבוד החג. 

מנהל מחלקת הילדים והנוער, אבי יוספי: "מחלקת הנוער ממשיכה לפעול וללוות את בני ובנות הנוער גם בתקופה הזאת. אנחנו גאים בנוער שלנו על ההשתתפות בכל מפעלי ההתנדבות בהם הם לוקחים חלק, נרתמים ועוזרים לכל מי שצריך".

ממלא מקום ראש העיר, מחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "היתרון היחיד שאנחנו מזהים בימים אלה הוא היתרון האנושי. בני ובנות הנוער שלנו נרתמים לכל משימה ולכל אתגר ומציגים רוח התנדבותית וערכית. אני מודה למחלקת הנוער על העבודה המסורה וגם לבנות ובני הנוער על התרומה האדירה שלהם להתמודדות עם המשבר הנוכחי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר