בית משפט מחוזי מרכז (צילום: דודו בכר)
בית משפט מחוזי מרכז (צילום: דודו בכר)

הוגשו כתבי אישום בפרשת רצח יוסי עטר

"במהלך הירי התגלה מעצור באחד האקדחים, אך הנאשמים המשיכו את הירי מן האקדח הנוסף עד שאחד מן הקליעים פגע בפלג גופו העליון של עטר"

פורסם בתאריך: 11.9.17 11:22

-->

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד יבגני גולובקו ורוסלן שצ'פטניוב בגין רצח יוסי עטר ז"ל, קשר לפשע ושיבוש מהלכי משפט.

50 אלף שקל תמורת חיסול

לפי כתב האישום, שהוגש בידי עו"ד יניב בן הרוש, המנוח ניהל מתחם צימרים בשם "נייס פלייס" בעיר רחובות, כאשר החל מחודש מאי 2017 התגוררו הנאשמים לסירוגין במתחם. הנאשמים קשרו קשר לגרום למותו של עטר, וזאת בעד סכום כסף אותו היו עתידים לקבל מאחרים בתמורה לרצח. לשם מימוש הקשר הצטיידו הנאשמים באקדחים והתחקו אחר סדר יומו של עטר ואמצעי האבטחה במתחם.

כחלק מביצוע תכנית הרצח, בתאריך 2.6.17 עזבו הנאשמים את המתחם ובהמשך שבו בהיחבא, דרך פרצה בגדר, וארבו לעטר כשהם חמושים באקדחים, לבושים בשחורים ופניהם מוסוות. משהבחינו בעטר מהלך ברחבת המתחם, התקדמו לעברו וירו לכיוונו באקדחיהם. במהלך הירי התגלה מעצור באחד האקדחים, אך הנאשמים המשיכו את הירי מן האקדח הנוסף עד שאחד מן הקליעים פגע בפלג גופו העליון של עטר. כתוצאה מהירי מת עטר במקום.

נייס פלייס ברחובות

נייס פלייס ברחובות

 

בסמוך לאחר מכן, חתכו הנאשמים את כבלי מצלמת האבטחה של המתחם, נטלו עמם את מכשיר ההקלטה ונמלטו מהזירה. בתוך כך, שכחו הנאשמים בזירה את האקדח בו התגלה מעצור במהלך הרצח. במהלך מנוסתם מהזירה השליכו הנאשמים מהרכב את האקדח ששימש לרצח לתעלה בצד הדרך. בהמשך הנאשמים אף שרפו את מכשיר ההקלטה ואת הבגדים ששימשו לרצח, והעבירו את רכבם לאחר על מנת שיסייע להעלימו.

בבקשת המעצר נכתב כי: "קיים יסוד סביר לחשש לפיו שחרור מי מבין המשיבים או אי מעצרו יביא לשיבוש הליכי משפט, להשפעה על עדים, כמו גם לסיכון בטחונו של אדם, בטחון הציבור וזאת בנוסף לחזקת המסוכנות הקבועה בחוק לאור האשמת המשיבים בעבירה שדינה מאסר עולם, תוך שימוש בנשק חם. מעבר למסוכנות הסטטוטורית, במעשיהם של המשיבים אף טבועה מסוכנות בעוצמה גבוהה במיוחד, באשר השניים פעלו כשכירי חרב ורצחו את המנוח בעבור בצע כסף, תוך תכנון מקדים של הרצח".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר