משטרת רחובות (צילום: אלעד חיימוביץ')
משטרת רחובות (צילום: אלעד חיימוביץ')

50 אלף שקלים תמורת חיסול ברחובות

פוענח רצח יוסי עטר ברחובות: יבגני גולבקו המכונה "אסחב", בן 22 מבת ים, ורוסלן שצפטניוב בן 25 מרחובות, יואשמו מחר בביצוע הרצח

פורסם בתאריך: 10.9.17 13:02

-->

משטרת ישראל פענחה את רצח יוסי עטר, שבוצע ברחובות לפני שלושה חודשים. שני פעילים בארגון פשיעה מהשפלה יואשמו מחר בביצוע הרצח.

עטר, תושב רחובות כבן 59, נורה למוות בליל שבת ה-2.6 במתחם הצימרים שלו, "נייס פלייס", שברחוב משה פריד ברחובות. החקירה המורכבת של משטרת ישראל כללה מאמץ מודיעיני וטכנולוגי רחב, וממנה עלה כי יבגני גולבקו המכונה "אסחב", בן 22 מבת ים, ורוסלן שצפטניוב, בן 25 מרחובות, פעילים בארגון פשיעה מהשפלה, רצחו אותו ביריות אקדח.

השנים נעצרו ב-9.7 והועברו לחקירה בחשד למעורבותם ברצח. בחקירה עלה חשד כי מספר שבועות לפני הרצח עברו השניים להתגורר במתחם הצימרים של עטר. בערב הרצח עזבו השניים את המתחם וחזרו אליו סמוך לשעה 20:30 דרך חור בגדר. השניים ניגשו אל עטר כשפניהם מכוסות, שלפו אקדחים וירו לעברו בעת שזה הלך בחצר המתחם בגבו אליהם.

הקורבן ניסה להימלט לעבר המחסן במתחם הצימרים וסגר אחריו את הדלת, אולם השניים פרצו בבעיטה את הדלת, הביטו בו ונמלטו מהמקום, לא לפני שתלשו ממשרדו את המערכת המקליטה את מצלמות האבטחה.

 

נייס פלייס ברחובות

נייס פלייס ברחובות

 

נייס פלייס ברחובות

נייס פלייס ברחובות

 

במנוסתם עשו המחסלים טעות קריטית, והשאירו במשרדו של המנוח את אחד האקדחים שהיה ברשותם. הם נמלטו מהמקום ברכב וכאשר הגיעו לתל אביב שרפו את בגדיהם ונפטרו ממכשיר ההקלטה.

בעבור הרצח היו אמורים השניים לקבל 50 אלף שקלים כל אחד, אולם בפועל קיבלו רק חלק קטן מהסכום.

מעצרם של השניים הוארך מעת לעת ובמהלך חקירתם התבססה, באמצעות מהלכי חקירה מורכבים,  תשתית ראייתית למעורבותם ברצח. מחר (שני) יוגש נגד השניים בבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום בגין רצח וכן בקשה לעצרם עד תום ההליכים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר