שוק עירוני רחובות
השוק העירוני רחובות

למרות הסגר: השוק העירוני ייפתח בכפוף להגבלות הסגר

בעיריית רחובות הצליחו לגבש מתווה שיאפשר את פתיחת השוק

פורסם בתאריך: 30.9.20 11:33

-->

השוק העירוני ברחובות ייפתח בהתאם לתנאי התו הסגול החל ממחר (חמישי). זאת, בהנחיית ראש העיר ולאחר שסגנו עו"ד יניב מרקוביץ' ערך את התיאומים נדרשים עם המשטרה ועם הגורמים הרלוונטיים.

השוק העירוני נסגר עם תחילת הסגר השני. לאחר שראש העיר רחמים מלול ביקש למצוא מתווה שיאפשר את פתיחתו, קיים מרקוביץ' שיחות ודיונים עם מנהל אגף התנועה, הפיקוח, השילוט והשיטור העירוני, ליאור שוקרי ועם משטרת רחובות.

בתום השיחות הוחלט על פתיחת השוק החל ממחר (רביעי) בבוקר. השוק יפעל בהתאם לתנאי התו הסגול, כאשר מספר הקונים יוגבל ל-80 אנשים בכל זמן נתון, ותתאפשר פתיחת עסקים חיוניים בלבד – מכירת מזון בלבד. דוכני ביגוד והנעלה לא ייפתחו.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


עוד הוחלט כי בהתאם לשינויים ובצורך לפקח על הנכנסים לשוק, הכניסה תתאפשר באמצעות שתי כניסות בלבד: אחת מרחוב ביל"ו והשנייה מרחוב לבקוביץ'. בכניסות לשוק יעמדו פקחי העירייה ויוודאו כי קיימת הקפדה יתרה על הנחיות משרד הבריאות מצד הסוחרים והקונים. בנוסף, הדוכנים השונים יופעלו במתכונת של חנות ולא תתאפשר הצבת סחורה מחוץ לשטח הדוכן.

רחמים מלול, ראש העיר, מסר: "הבוקר הנחיתי למצוא פתרון יעיל שיביא לפתיחה מיידית של השוק העירוני לפעילות עוד לפני חג הסוכות. אני מברך את כל הנוגעים בדבר על המאמץ המשותף במציאת פתרון מתאים שדואג לצרכים של כולם, תוך שמירה על בריאות הציבור. אני קורא לתושבים לקנות בשוק העירוני ולחזק את הסוחרים המקומיים".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, יניב מרקוביץ': "אני שמח שהצלחנו למצוא פתרון שיביא לפתיחת השוק מצד אחד ושמירה על בריאות הסוחרים והקונים מאידך. דווקא בימים אלה חשוב לחזק את העסקים והסוחרים המקומיים, ולרכוש ככל שניתן מתושבי העיר ומסוחריה".

סמדר כהן, יו"ר ועד סוחרי השוק: "אני מברכת על ההחלטה המשותפת של עיריית רחובות ומשטרת ישראל. ההחלטה תאפשר לסוחרי השוק להתפרנס בכבוד ולתושבי העיר לבוא ולקנות סחורה איכותית באוויר הפתוח. חג סוכות שמח ושנה טובה לכל תושבי העיר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר