ראש העיר רחובות בפנייה לתושבים: "אנחנו במלחמה"

במסגרת המאבק בנגיף הקורונה, פנה ראש העיר לתושביו בבקשה להקפיד על ההנחיות והדגיש את חשיבות עטיית המסיכה במרחב הציבורי

פורסם בתאריך: 23.9.20 17:36

-->

בעיצומו של הגל השני של התפרצות מגפת הקורונה בישראל, טיפס שיעור התחלואה ברחובות ועומד על כ-800 חולי קורונה פעילים וכ-3000 תושבים בבידוד. רק ביממה האחרונה נוספו כ-155 חולים בעיר ורחובות מוגדרת כעיר אדומה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


במסגרת המאבק בקורונה, פרסם ראש העיר, רחמים מלול, לפני דקות אחדות פוסט בעמוד הפייסבוק שלו ובו הוא קרא לתושבי העיר להתגייס בכדי להוריד את כמות התחלואה בעיר. "אנחנו במלחמה", כותב מלול, "מלחמה על הבריאות של כולנו, על ההורים שלנו, על הילדים שלנו, ובמלחמה כמו במלחמה, כולנו מגוייסים בצו 8".

בשילוב תמונה עם מסיכה המכסה את הפה והאף כותב מלול: "אני מבקש שכולנו נתגייס כאן למען כולנו, מתוך ערבות הדדית ומתוך אכפתיות כדי לנצח את הנגיף ברחובות. כבר עשינו את זה בעבר, והוכחנו שאנחנו יודעים להתאחד ולנצח. הנשק שלנו במלחמה הזו הוא המסיכה. שכל אחד ואחת יצאו למרחב הציבורי רק עם מסיכה. המסכה צריכה לכסות את כל הפנים, גם על הפה וגם על האף כי ההדבקה היא בעיקר דרך האף. אם אנחנו יודעים כעובדה שהמסיכה בולמת 90% מהתחלואה, אנחנו חייבים ללכת עם הנשק הזה כדי להגן על עצמנו. אם כל אחד יילך עם מסיכה כמו שצריך, נוכל לעצור את ההתפשטות".

"שדה הקרב שלנו הוא בכל מקום שבו אנחנו נמצאים. אנחנו לא גיבורים, פשוט ננהג כולנו יחד לפי ההנחיות ונוריד את שיעור התחלואה בעיר. ברחובות יש כעת למעלה מ-800 חולים. אף אחד מאיתנו לא רוצה להיות החולה הבא. בואו נעצור את זה כבר מעכשיו. לא מהערב ולא אחרי יום הכיפורים או חג סוכות. שימו מסיכות. הישארו בבית. שמרו על היגיינה. בואו ננצח במלחמה הזו יחד", מוסיף מלול.

מוקדם יותר היום, הביע גם ממלא מקום ראש העירייה ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום דאגה רבה מהמצב על רקע נתוני התחלואה שמוסיפים לזנק בעיר. "חייבים אכיפה הרבה יותר הדוקה", טען בלום, "אנשים אולי לא מעכלים את המצב, אבל יש לנו 20 חולים מהעיר בבתי החולים ועוד 60 תושבים במלוניות, נוסיף לזה את העובדה שיש יותר מ-3,000 ילדים ובני נוער ממערכת החינוך שנמצאים בימים אלה בידוד וכך ניתן להבין לאיזה מצב ביש הגענו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר