פטיש בית משפט
צילום אילוסטרציה

מוהל מרחובות תובע את בית החולים: "הניתוח גרם לי לאין אונות"

מוהל כבן 30 מרוחובות תובע 2.5 מיליון שקלים מבית החולים, בטענה שאינו יכול להביא ילד נוסף לעולם בעקבות הניתוח שעבר

פורסם בתאריך: 21.9.20 16:08

-->

מוהל מרחובות, אב לשניים, בשנות ה-30 לחייו, הגיש תביעה נגד בית החולים בלינסון בטענה שנפגע ונגרם לו אין אונות במהלך ניתוח שעבר.

המוהל דורש פיצויים בסכום של כ-2.5 מיליון שקל מבית החולים וממדינת ישראל. בתביעה, שהוגשה לבית משפט השלום ברחובות באמצעות עורכי הדין גיל וניצן הראל, נטען כי נגרם לו נזק לו נזק, שבעקבותיו נקבעו לו 30 אחוזי נכות לצמיתות, המתבטא באובדן אשך, צלקות מכוערות באזורים אינטימיים בגופו, בעיות אין אונות וסכרת.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


בתביעה נטען כי בחודש ינואר 2017, המוהל התלונן על כאבים בשק האשכים ובבטן תחתונה, מלווים בבחילות. הוא פנה לקופת חולים מאוחדת שם נבדק על ידי רופאה כירורגית שמצאה רגישות עזה באשך ימין, והפנתה אותו לבדיקת אורולוג בבית החולים.

לטענת התובע כיוון שבבית החולים  מעייני הישועה בבני ברק, לא היה אורולוג במיון, הוא שוחרר ונסע מיד לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, שם נבדק על ידי כירורג, למרות שבהפניה נדרשה בדיקת אורולוג. בנוסף, לטענתו הוא נאלץ להמתין במשך שעות לבדיקה. חצי שעה לאחר הבדיקה הוחלט לקבלו בדחיפות למחלקה אורולוגית לצורך בדיקה לקראת ניתוח ולאחר מכן נקבע לו ניתוח דחוף. למרות זאת, כך לטענתו, הניתוח בוצע רק שעתיים מאוחר יותר ובמהלכו הוחלט שלא לכרות האשך.

לאחר הניתוח הוא היה במעקב במרפאה אורולוגית, ולטענתו עם הזמן האשך הלך והצטמק. לאחר ביצוע ספירת זרע התברר כי נראו זירעונים בודדים בעלי מבנה תקין. מאז הניתוח, כך טוען המוהל, הוא ואשתו מנסים להביא ילד נוסף לעולם אך ללא הצלחה.

עורכי הדין גיל וניצן הראל ממשרד הראל ושות', טוענים בתביעה כי צוות בית החולים התרשל בין היתר בכך שלא ביצע את הבדיקות הנדרשות בנסיבות המקרה הספציפי ולא נהג כפי שמצופה מרופאים ואנשי צוות רפואי מיומנים וזהירים. בעקבות הטענות הם דורשים מבית החולים לשלם לתובע פיצויים בסכום של כ-2.5 מיליון שקל עבור הפסדי שכר ותנאים סוציאליים, טיפולים רפואיים, כאב וסבל, פגיעה באוטונומיה ונזק ראייתי.

מבית החולים בלינסון נמסר בתגובה: "בית החולים ילמד את פרטי כתב התביעה ויגיב במסגרת ההליך המשפטי".

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר