מתנ"ס חוויות רחובות הצעירה
מתנ"ס חוויות רחובות הצעירה

לקראת הסגר השני: רשת חוויות מוציאה 1,200 עובדים לחל"ת

"זה כואב שזה קורה לפני תקופת החגים", אמר מנכ"ל הרשת

פורסם בתאריך: 15.9.20 15:20

-->

לקראת הסגר השני שיתחיל ביום שישי בצהריים ויימשך שלושה שבועות, הודיעה רשת חוויות כי תוציא את העובדים לחופשה ללא תשלום. מדובר בכ-1,200 עובדים.

בדיון שנערך היום (שלישי) בנושא היערכות הרשת לקראת הסגר הקרוב, שערך מנכ"ל הרשת, אלרואי אסרף, בהשתתפות מנהלי חוויות, הוחלט להוציא את העובדים לחופשה ללא תשלום, כמו כן סוכם כי בהמשך השנה יבוצע קיזוז התשלומים והמענה לציבור יינתן באופן מצומצם בלבד באמצעות מרכזי ואגפי הרשת ללא קבלת קהל.

"העובדים יצאו לחל"ת, ואנו אומרים זאת בלב כואב", מסר אסרף, "זה כואב שזה קורה לפני תקופת החגים, על כל המשמעותיות הערכיות, החברתיות והאישיות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


על מנת להמשיך ולתת מענה לפניות הציבור, הוחלט ברשת כי במרכזים הקהילתיים ובאגף הצהרונים והגיל הרך יהיו נציגים שיתנו מענה טלפוני למקרים דחופים בלבד, ולשאלות ומידע לתושבים בנושא תשלומים. כמו כן, עבור הפעילויות שיבוטלו במהלך הסגר ועליהם בוצע תשלום, לרבות הצהרונים שאמורים היו לפעול בסוכות, פעילות בריכה והחוגים – יתבצע קיזוז במהלך שנת הפעילות. 

אמיתי כהן, יו"ר רשת חוויות, אמר: "אנו נמצאים פעם נוספת בפני תקופה מאתגרת של סגר ומגבלות שמטילה ממשלת ישראל, ואין לי ספק כי ביחד נעבור את זה. אלו ימים לא קלים לציבור, לעובדים ולארגון, ואנו נוקטים בכל הצעדים והאמצעים שיתחשבו בצרכים של כולם, ככל הניתן".

אלרואי אסרף, מנכ"ל הרשת, הוסיף: "ההשלכות של סגר נוסף מחייבות אותנו לקבל החלטות קשות אך הכרחיות להמשך קיום הפעילויות עם החזרה לשגרה. לאחר בחינת מכלול ההשלכות התקציביות, צורכי התושבים והעובדים, הוחלט להשאיר נציגות של עובדים במרכזים הקהילתיים ובאגפים השונים, לצורך מתן מענה לציבור, המשך ביצוע פעולות הכרחיות בלבד וביצוע פעולות שיבטיחו חזרה סדירה לשגרה לאחר הסגר". 

"אני מודה ליו"ר הרשת ולחברי הדירקטוריון על התמיכה בהחלטות המקצועיות, למנהלים ולעובדים על שיתוף הפעולה והסולידריות ולתושבים על הסבלנות. נאחל לשנה קלה וטובה יותר, בשורות טובות ובריאות", סיכם אסרף.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אסתר

    הטיפול בבריכה בחוויות צפון שוויץ זה הדבר היחידי שעוזר לי. למה סגרתם?
    בנס ציונה לא סוגרים אז אני עוברת לטיפול שם. הפסדתם אותי.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר