רחוב הרצל רחובות. צילום אביב חלימי

פיילוט ברחובות: הסדרי חניה חדשים ברחוב הרצל

במטרה לעודד את הלקוחות ואת התנועה בעסקים המקומיים, מתכוונת העירייה לשנות את הסדרי החניה ברחוב העמוס

פורסם בתאריך: 7.9.20 16:34

-->

ועדת התחבורה קיבלה החלטה דרמטית בנושא הסדרי החניה ברחוב הרצל: פיילוט שבמסגרתו ניתן יהיה להחנות בכחול-לבן חינם, אולם תחת הגבלות.

רחוב הרצל הוא אחד הרחובות העמוסים ברחובות, שמהווה ציר תנועה מרכזי. תושבים רבים מבלים ועורכים בו קניות, כאשר עשרות בתי עסק ממוקמים לאורכו. עקב כך באזור ישנה מצוקת חניה, המקשה על התושבים ועל בעלי העסקים באזור.

לפני כחצי שנה הגיש חבר מועצת העיר, רונן אהרוני, בקשה להצעה לסדר בנושא. כעת, לאחר דיונים בנושא, החליטה העירייה לקדם פיילוט שיאפשר חניה בכחול לבן, לאורך הרחוב, במשך כשעה וחצי ללא תשלום. בתום השעה וחצי לא תתאפשר הארכת החניה בזמן נוסף, גם לא בתשלום. כמו כן, לא תתאפשר חניה חינם באותו היום לרכב שניצל את השעה וחצי שהוקצו לו. בעירייה הסבירו כי מטרת השינוי בהסדרי התנועה היא לעודד את הלקוחות ברחוב, להגביר את תחלופת הקונים ולחזק את העסקים המקומיים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


הפיילוט צפוי לצאת לדרך אחרי החגים, לאחר שייבחן וייבדק על ידי אגף התנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני. בסיום הפיילוט תיבחן האפשרות לאשר את ההצעה באופן קבוע.

ראש העירייה, רחמים מלול, מסר: "לאחר דיונים רבים בנושא החלטנו לצאת לדרך עם הפיילוט שייטיב עם תושבי העיר ובעלי העסקים ברחוב הרצל. אני מברך על ההחלטה ועל שיתוף הפעולה של כל העוסקים במלאכה. נמשיך לעבוד ולחדש את העיר לטובת התושבים".

ליאור שוקרי, מנהל אגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני: "אני מברך על קבלת ההחלטה לטובת תושבי העיר ומאחל לכל תושבים שנה טובה ומוצלחת".

חבר המועצה אבי קינד, מחזיק תיק התחבורה: "אנחנו ממשיכים לשפר ולשדרג את השירות שלנו עבור תושבי העיר. החניה החינמית תאפשר לתושבים לקנות בעסקים הממוקמים ברחוב הרצל ובכך לתמוך ולחזק את הכלכלה העירונית".

חבר המועצה רונן אהרוני: "לאחר הצעתי לסדר במועצת העיר בדבר הקלות בתשלום החניה לתושבי העיר ולאחר דיונים רבים, אני שמח שהצעתי התקבלה למען רווחת תושבי העיר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר