המפקד הנכנס של משטרת רחובות: "אנו נמצאים בתקופה מטלטלת"

הבוקר התקיים טקס חילופי מפקדים במשטרת רחובות: סנ"צ דודי מירון יחליף בתפקידו את סנ"צ שרון מנור

פורסם בתאריך: 30.8.20 13:09

-->

חילופי מפקדי משטרה ברחובות: הבוקר(ראשון) התקיים בתחנת משטרת רחובות טקס החלפת מפקדים, במהלכו העביר מפקד התחנה היוצא סנ"צ שרון מנור, את פיקוד התחנה לסנ"צ דודי מירון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


הטקס התקיים במעמד מפקד מחוז מרכז ניצב עמיחי אשד, סגן מפקד מחוז מרכז תנ"צ אבי ביטון, מפקד מרחב שפלה תנ"צ דוד פילו, ראש העיר רחובות רחמים מלול, ראש העיר נס ציונה שמואל בוקסר, ראש מועצת קריית עקרון חובב צברי, ראש מועצת מזכרת בתיה גבי גאון וסגל הפיקוד המחוזי.

מפקד התחנה הנכנס, סנ"צ דודי מירון אמר כי "תפקידה של משטרת ישראל הוא לעמוד איתן בפרץ אל מול כל עוולה, עבור כל אזרח באשר הוא וכל זאת תוך שמירה על הסדר, מתן תחושת ביטחון, שמירה על ביטחון האזרח ואיכות חייו. אנו נמצאים בתקופה מטלטלת, תוך התמודדות עם אתגרים רבים ובהם מגפת הקורונה, תפקידנו בעת הזו להוות בסיס איתן ויציב עבור הציבור".

מפקד התחנה היוצא, סנ"צ שרון מנור אמר: "הצלחנו לראות כל אחד את זה שנמצא לפניו או אחריו בשרשרת הטיפול באזרחים ובתושבי הערים, ברמה המקצועית והאישית כאחד, יחדיו הובלנו את התחנה להישגים ולשיאים חדשים ביחד עם כל שותפי הדרך היקרים – ראשי הרשויות וכלל גופי החירום ועשינו זאת תמיד עם תחושה כי יחדיו אנו מכפיל כוח".

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר