100 תחנות אוטובוס ברחבי רחובות יעברו שדרוג והצללה

כל תחנות האוטובוס בעיר יעברו שדרוג משמעותי ויוספו להם סככות מוצלות וספסלי ישיבה. כך זה יתבצע:

פורסם בתאריך: 10.8.20 14:45

-->

בחודשים הקרובים ישלים אגף התנועה, פיקוח, שילוט ושיטור עירוני פריסה של תחנות אוטובוס חדשות, מוצלות, ברחבי העיר. בכ-100 מיקומים ברחבי העיר יותקנו סככות חדשות ומוצלות. התקנת התחנות החלה כבר בחודש שעבר, כאשר הצפי לסיום העבודות הוא בעוד כחצי שנה. השדרוג מתבצע בעקבות הבקשה של עיריית רחובות ממשרד התחבורה והבטיחות בדרכים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


הליך שדרוג תחנות האוטובוס יבוצע לפי סדר עדיפויות הבא: תחילה יטופלו כל תחנות האוטובוס שאינן מאובזרות כלל ויש בהן רק עמוד עם שילוט מספרי הקווים העוברים בתחנה, מאוחר יותר יטופלו התחנות הישנות ובהן יוחלפו הסככות הישנות בחדשות. בחלק מתחנות האוטובוס בעיר לא תתאפשר התקנת התחנות החדשות וזאת בהתאם לחוקי הנגישות על מנת למנוע קשיי נגישות מתושבים עם מוגבלויות המתניידים על המדרכה באמצעות כיסאות גלגלים, וכן תושבים עם עגלות תינוק .

סגן ראש העירייה, מחזיק תיק חזות העיר, עו"ד יניב מרקוביץ': "הפרויקט הזה הוא עוד חלק מההשקעה הרבה שלנו בחזות העיר ובמרחב הציבורי. אני מודה לליאור שוקרי, מנהל אגף תנועה ופיקוח שפעל בנושא מול משרד התחבורה ודאג להביא לעיר הקצאות להחלפת התחנות. אין ספק שהשיפור בנראות התחנות ישלב עם פעולות נוספות אותן אנו עושים בכל הקשור לחזות העיר".

חבר המועצה, אבי קינד, מחזיק תיק שירות לתושב ותחבורה: "תחנות האוטובוס החדשות והמוצלות ייטיבו עם רבים מבני העיר המתניידים באמצעות תחבורה ציבורית. הספסלים, הסככות ותיחום התחנה יקלו על חיי התושבים ויהפכו את ההמתנה בתחנה לנעימה יותר וחמה פחות".

ליאור שוקרי, מנהל אגף התנועה, פיקוח, שילוט ושיטור עירוני: "אנחנו ממשיכים לחדש ולשדרג את השירות עבור תושבי העיר, משתמשי התחבורה הציבורית. העבודה החלה כבר בחודש שעבר ואנחנו צפויים להשלים את התקנת הסככות ושדרוג תחנות האוטובוס בכל העיר עד סוף השנה הקרובה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אנונימי

    לעשות הצללה בתחנת קו 16 בקפלן אנשים ניצלים בתחנה בזמן ההמתנה לאוטוס

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר