קרן כהן רייפמן. אישה סקרנית, חוקרת וחופשייה צילום: דנה אופיר
קרן כהן רייפמן. אישה סקרנית, חוקרת וחופשייה צילום: דנה אופיר

"הבן שלי יודע שיש לי חבר ולבעלי יש חברה, שלפעמים גם ישנים אצלנו"

קרן כהן רייפמן מרחובות, מטפלת זוגית ושדרנית רדיו, מסבירה כיצד הזוגיות הפתוחה שלה ושל בעלה הצילה להם את הנישואים

פורסם בתאריך: 7.8.20 10:02

-->

קרן כהן רייפמן, בת 36 מרחובות, היא שדרנית רדיו, מטפלת ומנחה סדנאות בתחומי מערכות יחסים, אבל היא בעיקר כפי שהיא מגדירה את עצמה: "אישה סקרנית, חוקרת וחופשייה".

היא יועצת זוגית ובעלת תוכנית רדיו בשם "לחישות מהפות" ברדיו החברתי, שם היא עולה מדי שבוע ולוחשת מילות אהבה נועזות.
מה אומר על זה בן זוגך?
"איזה מהם"?
מה זאת אומרת?
"אני נשואה בזוגיות מאפשרת ופתוחה, אימא לילד בן שש עם בעלי האהוב 13 שנים. ומלבדו יש לי גם חבר כבר שנתיים ושלושה חודשים, נכון לשבוע שעבר, משום שכרגע היחסים איתו קצת במשבר. הוא נשוי עם ארבעה ילדים והכול נעשה בהסכמה. אגב, גם לבעלי עד לפני שנה הייתה חברה במשך למעלה משנה, וכן, אנחנו לחלוטין חיים את החלום".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


לפני שגילתה את עולם המיניות והיחסים, היא גדלה במסגרות שמרניות בבית ובבית הספר.קרן עלתה לישראל מאוקראינה בגיל שש, בת יחידה לזוג מורים שהתמקמו ברחובות. "גדלתי בשכונת דניה ומאז שאני זוכרת את עצמי, אבא שלי עבד כל חייו כמורה למתמטיקה במסגרות תורניות והסתובב עם זקן וכיפה", היא מספרת, "הבניין שבו גדלתי היה מורכב ממדענים עולים חדשים מרוסיה שעבדו במכון ויצמן, עולים חדשים מאתיופיה, נרקומנים, ועבריינים. זה היה תמהיל מושלם".

"עד כיתה ט' גדלתי בחינוך סובייטי לתפארת מדינת ישראל, שכלל שיעורי פסנתר, ריקודים סלוניים, פיזיקה, צרפתית וציור", היא ממשיכה, "בכיתה י' עשיתי את 'מרד בר כוכבא' ומילדה טובה אימא ואבא הפכתי לנערה סקרנית שמאוד מתעניינת בבני המין השני ובכל מה שקשור למיניות ויחסים".

איך זה בא לידי ביטוי?
"התחלתי לקרוא, לחקור ולגזור כתבות מעיתון לאשה בנושא אוכל וסקס, הכנתי את עצמי להיות האשה המושלמת שלימדו אותי להיות, ועם זאת הפכתי להיות הד"ר רות של בית ספר ולייעץ לכל החברים שלי בענייני מין".
ומה אמרו ההורים שלך?
"בוא נאמר שהם פחות אהבו את הרעיון הזה, הורדתי להם לא מעט שנים מהחיים".

עכשיו היא עוד פחות מתנצלת מול התגובות שהיא ובעלה מקבלים על אורח החיים שבחרו.
"בספטמבר האחרון בעלי פרסם פוסט בפייסבוק ו'יצא מהארון מול כל המדינה'", היא מספרת, "הפוסט הגיע לסטטוסים מצייצים וקיבל אלפי תגובות. חלקן ממש מחמיאות וחלק גדול מהן מאוד מאוד נמוכות. התגובות הללו הפכו ל'פינת הסטנדאפ' היומית שלנו ובעיקר מאוד הצחיקו אותנו".

איך זה בכלל התחיל? מה הוביל אתכם לפתוח את הקשר?
"את עולם היחסים הפתוחים התחלתי לחקור לאחר לידת בני. כשלפתע הבנתי שמהיום ועד עולם החברה מצפה ממני לחיות רק עם גבר אחד. לא להתאהב, לא להתרגש, לא לחוות מגע ידו של פרטנר אחר, וגם כמובן להיות האימא הזו שבשעה חמש מתייצבת בצהרון עם טרנינג ותיק גב לקחת את הילד. הרגשתי שהמיניות והחופש שלי נלקחים ממני ומאוד נבהלתי. שיתפתי את בעלי בתחושות וחשבנו על פתרונות עד שהגענו לזה".

ואיך הילד מגיב?
"יש לנו ילד בן שש שלגמרי מודע לכל מה שקורה. הוא יודע שלאימא יש חבר ולאבא יש גם חברה שלפעמים ישנים אצלנו. אנחנו עושים ארוחות ביחד, חוגגים את החגים, נופשים ביחד ולמעשה הכול כמו כל משפחה רגילה, אין לנו מה להסתיר".

את זרה בנוף המקומי. ובכל זאת אם היית צריכה לאפיין את הרחובותיים, מה היית אומרת עליהם?
"רחובות, כפי שמינה צמח מגדירה אותה בסקרים לפני הבחירות, היא העיר הכי מעורבת שיש לדעתי. יש כאן הכול; משפחות אלטרנטיביות שהילדים שלהן לומדים בבית הספר הפתוח או בחינוך הביתי וחלקם חיים בזוגיות פתוחה. ישנם גם לא מעט מסורתיים, דתיים וחרדים שכמובן מגנים את סגנון החיים. יש לא מעט דתיים לשעבר בסצנת היחסים הפתוחים ואינספור גננות ומורות, אגב, יש הרבה להט"בים ברחובות והורים יחידנים לצד מדענים, עבריינים ואנשים שלא משתייכים לאף הגדרה".

ואיך ההתייחסות אלייך?
"בגדול, התחושה שלי שאנשים מאוד מתפעלים מסגנון החיים שבחרתי. בגן השעשועים אני מרגישה שאני 'האימא המסקרנת' ועוד לא ראיתי הורים שלא הרשו לבן שלהם להסתובב  עם 'הילד של הבעיתיים' – אז הכול טוב".

מה היית מאחלת לזוגות שחיים בעיר?

"להיות קשובים לעצמם ולצרכים שלהם ולתקשר זה לזו כל צורך שעולה גם אם זה מלווה בפחד, בושה או אשמה."

.

תגובות

8 תגובות
8 תגובות
  1. אי שם

    גברת נכבדה זכותך לחיות את חייך כרצונך. מרחם על בנך איזה ״גאווה ואושר״ לדעת שלאמא ואבא יש בני זוג והם חיים את החלום. את זקוקה בעצמך לטיפול ואת מטפלת ?? במי? בדיחה לקרוא לעצמך מטפלת!

  2. יצחק בר-לב

    הבן שלי יודע שיש לי חבר ולבעלי יש חברה, שלפעמים גם ישנים אצלנו"

    מערכת יחסים מדהימה ומעוררת השראהההה

  3. נחליאלי

    "את עולם היחסים התחלתי לחקור אחרי הולדת בני"
    התחילה לבגוד בבעלה עוד מההתחלה. מכיר מקרוב.

  4. רחובות

    טוב שלא עפת על עצמך! "האמא המסקרנת". בואי, חמודה. ילדים באים לגינה כדי לשחק ולהעביר את הזמן. ממש לא אכפת שם לאף אחד מה חיי המין שלך

  5. מיש

    מנסים להכשיר את השרץ , מחר יעשו כתבה על מישהי שיש לה מערכת יחסים עם בעל חיים ותגיד שהיא מאושרת והיא מסקרנת ככה זה כששמים תאווה לפני הכל מזל שיש תורה שאומרת מה מותר ומה אסור.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר