"רק אלוהים יודע מה מתחולל בגופו של ילדי הקטן שנלחם על חייו"

המסע של ארי בן השנה: אחרי שני ניתוחי לב, שלושה צינתורים, טיפולי כימוטרפיה וגם קורונה - הוא חוזר הביתה

פורסם בתאריך: 6.8.20 14:51

-->

אמש (רביעי) ארי רפאל כהן, בן השנה מרחובות ואימו עלו על טיסה לישראל, אחרי שבחצי שנה האחרונה הוא עבר סדרת טיפולים רפואיים מצילי חיים בארצות הברית. ארי עבר במסגרת הטיפולים שני ניתוחי לב, שלושה צינתורים טיפולי כימוטרפיה ואין ספור בדיקות אחרות, כשהוא מלווה באימו, טליה וייס, בעוד אביו ושני אחיו נשארו בישראל.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


זמן קצר לאחר שארי נולד, התגלה מום בליבו והוא עבר ניתוח לב פתוח. אלא שהניתוח נכשל וארי פיתח סיבוך נדיר. כשמלאו לו חמישה חודשים הוא נאלץ לעבור טיפול רפואי מורכב בארצות הברית, שם הוא טופל על ידי צוות מיוחד מבית החולים וולפסון. אתמול, אחרי כחצי שנה, חזר לארץ.

"איך מסכמים תקופה של חצי שנה של מאבק עיקש על חיים של תינוק קטן, כשכל יום בתוכו מביא איתו בשורה כמו ברכבת הרים, עד כדי אבסורד", כתבה האם בפייסבוק לקראת החזרה לישראל. "רגע אחד את מחייכת ושעה אחר כך בוכה ללא גבול בשל דברי הרופאים. חצי שנה של לילות ללא שינה, שבהם את חוששת מכל בדיקה, שיעול ומצב לא שיגרתי. כמובן שנגיף הקורונה לא פסח עלינו וארי בגופו הקטן, אך בעל תעצומות הנפש, הכניע אותו כמו אריה. רק אלוהים יודע מה מתחולל בגופו של ילדי הקטן שנלחם על חייו נגד כל הסיכויים והתחזיות".

אבל המסע הארוך לא הסתיים. "עלינו לשוב לארצות הברית בעוד שלושה חודשים וחצי. בקרב הנוכחי ארי שלי ניצח מסתבר שגיבורים אין רק באגדות ובשדה הקרב אני מכירה אחד כזה קטן בגופו אבל ענק בנשמתו ושמו ארי רפאל כהן", כך כתבה.

אחותה של האם סיפרה ל"ערים": "זו בשורה מדהימה, אנחנו מחכים להם בארץ ורוצים לראות את ארי ואת אימו כמובן, מתרגשים מאוד ומבינים שיש עוד דרך לפנינו אבל ברוך השם זה נראה טוב".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר