הפחים הכתומים
הפחים הכתומים

עוברים למחזור: 2,500 פחים כתומים יפוזרו ברחבי העיר

במהלך השבועות הקרובים אגף חזות העיר ישלים פריסה נרחבת של אלפי פחים כתומים למחזור אריזות בכל השכונות בעיר

פורסם בתאריך: 4.8.20 09:40

-->

אגף חזות העיר בשיתוף עם תמיר – תאגיד מחזור האריזות בישראל, ישלים בשבועות הקרובים פריסה הנרחבת של כ-2,500 פחים כתומים ברחבי העיר, כולל בבתים צמודי קרקע. זאת, במטרה לשנות את הרגלי המחזור בעיר ולהגדיל את יעדי המחזור בכל התחומים.

במקביל יוצאת עיריית רחובות בקמפיין המעודד את תושבי העיר למחזר ולהשליך את האריזות לפח הכתום ולכל סוגי הפחים. כחלק מהקמפיין יחולקו פליירים עם כל המידע על אפשרויות המחזור בעיר לכל אחד מבתי האב ברחובות. בנוסף, מתוכנן בהמשך לתלות בכל חדרי האשפה בעיר שילוט הסברה על כל פחי המחזור. כמו כן, ילדים יקבלו חוברת פעילויות מגוונת עם משחקים, דפי צביעה ומתכונים פשוטים כדי ללמד את נוסע המחזור כבר מגיל צעיר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


הפחים הכתומים מיועדים למחזור אריזות מפלסטיק, אריזות מתכת, קרטוני משקה ושקיות ניילון. הפסולת המושלכת לפחים אלה מועברת לתחנת מיון בראשון לציון, שם היא עוברת תהליך מיון לפי מרכיבי הפסולת השונים. לאחר מיון הפסולת לשבעה סוגי חומרים שונים, כל סוג חומר נארז בנפרד ומכאן נשלח למפעלי המחזור. בנוסף על פריסת הפחים הכתומים, פוזרו קרטוניות ברחבי העיר זאת בשל צריכה מוגברת של משלוחים והזמנות המבוצעות אונליין בתקופה הנוכחית.

ראש העיר, רחמים מלול, מסר: "במסגרת המהפכה בחזות העיר אנו יוצאים למהלך גדול גם בתחום המחזור על מנת להעניק מענה נרחב בתחומי המחזור, הניקיון ושמירה על איכות הסביבה. רחובות היא בין הערים היחידות בארץ שמשלימה בימים אלה פריסה מלאה של פחי מחזור. אנו צופים כי המערך החדש ישפר את נתוני המחזור העירוניים. אני קורא לתושבים להצטרף אלינו למהפכת המחזור, להקפיד יותר על הפרדת הפסולת לפחים השונים; כך תהיה רחובות והסביבה כולה – נקייה וירוקה יותר".

סגן ראש העיר, מחזיק תיק חזות העיר עו"ד יניב מרקוביץ, הוסיף': "אנחנו ממשיכים להוביל את המהפכה בחזות העיר במלוא המרץ. בשבועות הקרובים תעמודנה לרשות התושבים כל אפשרויות המחזור ואני קורא לכם להצטרף אלינו, לקחת חלק פעיל בשמירה על איכות הסביבה, לזהם פחות ולמחזר יותר".

רני איידלר, מנכ"ל תמיר, מסר: "האתגר העיקרי שלנו הוא לעודד את התושבים להפריד נכון את הפסולת ולהשליך אריזות פלסטיק, מתכת וקרטוני משקה לפח הכתום. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי חיזוק האמון בתהליך המיון והמחזור המבוצעים בארץ".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר