סידור ארונות בבתים. יריב אזולאוס
סידור ארונות בבתים. יריב אזולאוס

עיסוק חדש בתקופת הקורונה: סידור ארונות בבתים

כשיריב אזואלוס מרחובות מסיים את יום העבודה שלו, הוא עובר לעבודה הנוספת שלו והמספקת לא פחות; סידור ארונות, קיפול כביסה וארגון הבתים. "אני מגיע לעבודה הזאת נמרץ ויוצא ממנה מלא באנרגיות טובות"

פורסם בתאריך: 31.7.20 10:24

-->

יריב אזואלוס (46) מרחובות נכנס לבתים של אנשים ומוצא שם אוצרות. ביום יום הוא עוסק בעמלות מכס, ניירות, דפים, חליפות מחויטות והמון, המון מספרים. אבל בשעות הערב, הוא כבר עובר למדי ב' ויוצא לבתים של אנשים. שם, הוא עובד בסידור ארונות, קיפול כביסה, ארגון בתים ומשרדים וגם אריזה ופריקה של מעברי דירות.

"תמיד אהבתי לעסוק בסידור ומיון: מקיפול כביסה ועד סידור ארונות, ספריות, חדרי ילדים וכאלה", הוא מספר. "בית בשבילי הוא קודם כל פינה שקטה, מאורגנת ומסודרת היטב. בשנים האחרונות התחביב צבר תאוצה ולאחרונה, בתקופת הקורונה, יש לזה יותר דרישה מהשטח. אני ממש מרגיש שאנשים מחפשים מישהו שייחלץ אותם מהבלגן של עצמם. זו תקופה שבה משפחות שוהות הרבה בבית והבלגן חוגג. ערימות של כביסה, וארונות באי סדר מוחלט, לא לכולם יש את הכלים להשתלט על זה וכאן אני נכנס לתמונה. אחרי כמה שעות של עבודה מרוכזת, אתה רואה על הפנים של האנשים מעין שלווה כזאת, רוגע. זה מוכיח לי שאני עושה את הדבר הנכון". 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


ספר על הלקוחות שלך?

"הלקוחות מאוד מגוונים. מלקוח שהזמין אותי לסדר בהפתעה עבור אשתו שנמצאת בהריון מתקדם, דרך משפחות מרובות ילדים ועד אנשים אמידים שזקוקים להדרכה באירגון הבית. אני שם עבור כולם". 

מה מגלים על אנשים תוך כדי סידור ארונות? האם נתקלת בחפצים יוצאי דופן?

 "לכל בגד יש סיפור, ואנשים ממש נקשרים לבגדים, ספרים, מזכרות וכדומה. ארון בגדים או ספרייה הם לפעמים כמו אלבום צילומים מטיול שערכת. כל ארון מקפל בתוכו סיפור חיים שלם. אנשים זוכרים היכן קנו בגד מסוים או מי נתן להם ספר/תכשיט כזה או אחר. יש אנשים שמתקשים לשחרר חפצים למרות שהם כבר לא משתמשים בהם שנים, ויש כאלה שרק מחכים שאגיע ואתן להם מוטיבציה לשחרר בגד או חפץ. עבור חלק מלקוחותיי הפכתי להיות מעין מנטור לארגון הבית וגם לשחרור הבית (והנפש) מדברים שהם כבר לא צריכים".

איך המשפחה מגיבה על העיסוק שלך?

"המשפחה מאוד מפרגנת ותומכת בעסק שהולך ונבנה. אני מאוד נהנה מהמפגש עם לקוחותי הקבועים וגם מההיכרות עם אנשים חדשים שהעבודה מזמנת לי. וכן, אני חש סיפוק רב כשאני רואה שכל חפץ מונח במקום הטבעי שלו, כאילו היה שם תמיד. וכל זה- בזכותי. כיף". 

נתקלת בתגובות מעליבות?

"לשמחתי אין. אני מזמן לעצמי רק אנשים חיוביים. אני בא לעשות טוב – והאנשים שנקרים בדרכי הם כאלה שמעריכים את הטוב הזה". 

עם יד על הלב, לא מתיש לעסוק בזה?

"להיפך. אני מגיע לעבודה הזאת נמרץ ויוצא ממנה כשאני מלא באנרגיות טובות. אני מאמין שכשעושים משהו שאוהבים-הגוף והנפש שמחים". 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר