פיילוט ברחובות: קורס אילוף כלבים לבני נוער ולצעירים

משתתפי הקורס, המתמודדים עם קשיים רגשיים, יקבלו הסמכה ויוכלו להשתלב בעבודה בתחום

פורסם בתאריך: 28.7.20 14:27

-->

רשת חוויות רחובות באמצעות המרכז הקהילתי שוויץ רחובות החדשה, בשיתוף עיריית רחובות ומחזיקת תיק אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים – אורית שרגאי, מרכז יהב והחברה למתנס"ים, פיתחו פיילוט ראשוני לקורס אילוף כלבים, שבסיומו יקבלו המשתתפים תעודת "מאלף כלבים צעירים". 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


הקורס מתקיים אחת לשבוע ומיועד לנוער המשתתף בתוכנית "עמיתים לנוער", המיועדת לצעירים בגילאי 12-18 אשר מתמודדים עם קשיים רגשיים. בקורס לומדים המשתתפים דרכי יצירת קשר רגשי עם הכלבים, טיפוח, מיומנויות תקשורת נכונה, נתינה וקבלת השונה והעצמה אישית.

כמו כן, במסגרת הקורס המשתתפים ירכשו מיומנויות של הבעה ושליטה עצמית. בתום הקורס וההסמכה יקבלו המשתתפים תעודה ויוכלו לעבוד בתור דוגווקר ולהשתלב בצוות ההדרכה של מרכז יהב.

חברת המועצה אורית שרגאי, מחזיקת תיק אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, מסרה: "למרות תקופת הקורונה והמורכבויות הכרוכות בניהול שגרת חיים, הצלחנו לקיים את הפעילות ובתוך כך לתת מענה לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים. מבחינתי זהו צעד חשוב ביכולת בפיתוח מסגרת חינוכית מעצימה גם בימים אלו, אשר מקנה ערך מוסף אישי וחיזוק רגשי לכל אחת ואחד מהמשתתפים. מעבר לכך שהקורס מהווה פעילות עבור הנוער, הוא גם מעניק להם תעודה ואפשרויות תעסוקה להמשך. אני מודה לכל השותפים לפיילוט".

מירב אהרון, מנהלת מתנ"ס שוויץ רחובות החדשה, הוסיפה: "אני גאה שלמרות המגבלות והאתגרים העומדים בפנינו הצלחנו בזכות השותפים ורכזת עמיתים לנוער – אינה פונק, לפתוח פעילות חוויתית לנוער, שגם בימים כתיקונם צריך להתמודד עם אתגרים לא פשוטים, על אחת כמה וכמה בתקופת הקורונה. אני בטוחה שהצלחת הפיילוט הנוכחי תאפשר פתיחה של קורסים נוספים בעתיד".

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר