לצד הקורונה: רשת חנויות צעצועים ארצית יוצאת לדרך מרחובות

רונית ואבי מוגילנצקי גילו דווקא בימי סגר הקורונה שאסור להם לוותר על התוכניות

פורסם בתאריך: 26.7.20 18:56

-->

רונית ואבי מוגילנצקי תכננו בחודש פברואר לפתוח רשת צעצועים ייחודית – WeToys – עם אתר מקוון, אבל כמו לרבים, לקורונה היו תכניות אחרות.

"הכל התחיל לפני שנתיים" מספר אבי, "חיפשתי צעצועים מיוחדים לבן שלי שהיה אז בן שנתיים וגיליתי שהכל בחנויות נראה אותו דבר, כשחזרתי הבייתה סיפרתי לאשתי רונית על מה שמצאתי והחלטנו שאנחנו הולכים לשנות את השוק".

במשך שנה וחצי השניים חישבו מסלול מחדש, בנו תכנית עסקית הזמינו סחורות, ובתחילת השנה יצאו לדרך עם חנות חדשה ברחובות וחלומות על רשת חנויות ארצית. "התחלנו בשיפוץ אחרי שהגיעו הסחורות שהזמנו מארופה בלבד, כל משחק שהוזמן נבחר בקפידה  ובאמת חשבנו על הכל, חוץ מהקורונה", אומר אבי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


בחודש פברואר האחרון, הם התחילו בשיפוצים של החנות הראשונה כשהם נרגשים ואז הגיעה הקורונה שטלטלה את כל התוכניות. "היינו חייבים לקחת החלטה מיידית והבנו שאם לא נצא לדרך זה לא יקרה", משחזק אבי, "שיפצנו את החנות ששכרנו, בנינו את הכל מחדש ובמקביל פתחנו אתר אינטרנט שדרכו גילינו שיש דרישה ממש גבוהה למוצרים. קיבלנו אין ספור הזמנות בתקופת הקורונה שרק גרמה לנו להאמין מאוד בדרך שלנו".

החנות הראשונה של רשת WeToys נפתחה לפני כמה שבועות ברחובות במקביל לאתר האינטרנט, ובעוד חודש צפויה להיפתח החנות השניה של הרשת ברמת גן. "יש לנו תוכנית לפתוח עוד כמה סניפים ולהפוך לרשת גדולה, הקורונה קצת שיבשה את המהלכים אבל אנחנו מאמינים בעצמנו", אומר אבי.

החנות ברחובות שמשתרעת על 40 מ"ר ומכילה מאות צעצועים מיובאים. "הרעיון הוא שכל ילד יכול להגיע ולהתנסות בהם בחנות ואז לבחור אם לקנות את המוצר, בהמשך נבנה חנויות שבהם יהיה חדר לקלינאיות תקשורת. אחרי הכל, המוצרים שלנו בדיוק מתאימים לזה", הוא מסכם.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר