כיממה לפני סגירת המסעדות: המסעדה מרחובות מזמינה אתכם לאכול פיצה ללא הגבלה

במסעדת פיאטו מנסים להתגבר על ההפסדים הכבדים בערב טרום סגר

פורסם בתאריך: 20.7.20 17:10

-->

במסעדת פיאטו מנסים להתגבר על ההפסדים הכבדים הערב בטרם תחילת הסגר. על פי החלטת הממשלה, מחר (שלישי), אמורות להיסגר המסעדות ולעבור למתכונת של משלוחים וטייק אווי בלבד. ההחלטה עוררה את זעמם של מסעדנים רבים שהודיעו כי יפתחו במרד וישאירו את המסעדות פתוחות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


ב"פיאטו" , המסעדה הפופולארית ברחובות, מתכוונים בכאב גדול לכבד את ההחלטה ובינתיים, כדי למזער את הנזקים הכלכלים הודיעו שיקיימו הערב אירוע של פיצה ללא הגבלה, במסגרתו יוכלו הלקוחות לקנות במחיר שנע בין 69-89 שקל לכל לקוח פיצות במגוון טעמים ושילובים בשלושה סבבים שיחלו כבר בשעה 18:00 בערב ויימשכו עד השעות הקטנות של הלילה.

"ההחלטה לסגור את המסעדות תפגע בנו בצורה קשה", אומר ל"ערים" יונתן שרביט, היועץ הקולינרי של המסעדה ומסביר: "כל הרעיון של הערב הזה היה להביא תנועה למסעדה ובעיקר להביא עבודה לעובדים שלנו שסובלים כמונו בחודשים האחרונים מירידה של עשרות אחוזים בהכנסות. אנשים בחודשים האחרונים לא יוצאים למסעדות ואם זה לא מספיק כל הנחיה של הממשלה גורמת לגל ביטולים של לקוחות שלא יודעים מה יהיה בעוד רגע. אנחנו בוחרים לא לשבת ולבכות על המצב, אלא פשוט למצוא פתרונות יצירתיים על מנת להאכיל כמה שיותר אנשים".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר