דורון מילברג
דורון מילברג

מנכ"ל עיריית רחובות: "עלייה של עשרות אחוזים בפניות לרווחה ואין מי שייתן מענה"

מנכ"ל העירייה, דורון מילברג, בפנייה לממשלה על מצב חירום וכי יש לסיים באופן מיידי את שביתת העובדים הסוציאליים

פורסם בתאריך: 9.7.20 17:37

-->
בעקבות שביתת העובדים הסוציאליים מנכ"ל עיריית רחובות דורון מילברג, המשמש גם כיו"ר איגוד המנכ"לים והמזכירים ברשויות המקומיות פנה היום (חמישי) לשר האוצר, ח"כ ישראל כ"ץ ולשר הרווחה, ח"כ איציק שמולי, בשם המנכ"לים ברשויות המקומיות ב"הכרזה על מצב חירום" ובדרישה להביא את שביתת העובדים הסוציאליים לסיומו באופן מהיר ומיידי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


"אנו, המנכ"לים והמזכירים ברשויות המקומיות בישראל, תומכים במאבק הצודק של העובדים הסוציאליים שהם קרש ההצלה של הרשות המקומית", כתב מילברג, "עובדים שנמצאים בחזית המערכה כורעים תחת עומס שנובע מפניות רבות וממחסור בכוח אדם, בשעות לא שגרתיות, מתמודדים עם מקרים מאתגרים ועושים זאת מתוך מסירות רבה ואהבה למקצוע".

בהמשך כתב כי "המצב מתדרדר ואנו עדים לעלייה של עשרות אחוזים בפניות לשירותי רווחה וכרגע אין מי שיעשה את תפקידם המורכב של העובדים הסוציאליים ואין מי שייתן מענה ברשויות המקומיות לתושבים הנזקקים – מסגרות נסגרות, אין מענה אנושי, אין טיפול, אין תמיכה, ואין מעקב. אנו נמצאים במצב של חוסר אונים מול הנשים המוכות, מול העניים, הילדים בסיכון, בעלי המוגבלויות והצרכים המיוחדים, המכורים, המובטלים החדשים, הנוער בסיכון, הקשישים הבודדים והתינוקות המוזנחים. עד מתי? כמנהלים של המערכת העירונית אנו מתריעים על מצב חירום. אנו לא יכולים להמשיך לנהל את העיר ללא שירותי הרווחה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר