עדן חלף וסימו לוסקי
עדן חלף וסימו לוסקי

אחרי שני ביטולים עדן וסימון הצליחו להינשא: "עכשיו אנחנו מאושרים"

דן וסימון הם זוג אחד מבין רבים שמצאו את עצמם דוחים את החתונה שוב ושוב בשל הקורונה: "אתה מתכונן ליום החשוב בחייך ואז הכול משתנה ברגע"

פורסם בתאריך: 17.7.20 10:20

-->

עדן סמן וסימון לוסקי מצאו את עצמם דוחים את החתונה פעמיים בעקבות משבר הקורונה. בסופו של דבר החליטו לערוך חופה מצומצמת בבית חברים, עם בני משפחה וחברים קרובים.

עדן וסימון הכירו לפני שנתיים. לפני פחות משנה החליטו למסד את הקשר ולהינשא. הם בחרו אולם, טבעות ושמלה וקבעו תאריך – 17 במרץ. "הכול נקבע חודשים מראש, מי ידע שתוך רגע הכול ישתנה והמציאות הקשה תטפח לנו על הכתפיים", אומרת עדן לערים, "החתונה שלנו אמורה הייתה להיות ביום שבו התחיל משבר הקורונה. שבוע לפני היינו אמורים לעשות חינה עם כל המשפחה וחברים ויום לפני החינה מצאנו את עצמנו עסוקים בביטול הספקים והאורחים בעקבות ההנחיות שהיו ונכנסו לתוקף באופן מיידי".

מה היו התגובות מסביב?

"המשפחה בכתה יחד איתנו, אתה מתכונן ליום החשוב בחייך ואז הכול משתנה ברגע. אין שום דרך להציג את זה אחרת, תחושה פשוט נוראית".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


לחתונה שבוטלה אמורים היו להגיע יותר מ-700 אורחים שכוללים את קרובי משפחתו של החתן מצרפת, שהבינו שלא יוכלו לטוס לישראל בשל התפשטות הקורונה. "זה היה מכה עבורו. הם המשפחה הקרובה שלו והם לא יכלו להגיע", מספרת עדן, "ככל שעבר הזמן הנזקים התגלו לנו וחלחלו לתודעה לאט לאט, בשלב הראשון החלטנו שאנחנו דוחים את החתונה ל-12 ביולי. מתוך ידיעה שאפשר יהיה לחגוג עם 250 מוזמנים. ואז הגיעה הבשורה הנוראית הזו שכמות האורחים לא יכולה לעלות על 50 אנשים וחישבנו מסלול מחדש".

מה זה אומר?

"שוב הקדמנו את החתונה, הפעם ממש בכמה ימים. ביום שלישי שעבר נישאנו בשעה טובה בבית של חברים. תוך יומיים לקחנו החלטה שזה קורה. שינינו גישה ובמקום לבכות על המצב החלטנו שאנחנו לוקחים את זה בהבנה ויוצאים לדרך. הרמנו את ההפקה הזו תוך כמה שעות באי ודאות לגבי ספקים אבל בסוך הכול תיקתק. החתונה הייתה בשיטת הקפסולות כאשר בתחילה היו המשפחה ולאחר מכן הגיעו החברים שעשו לנו שמח".

עדן חלף וסימו לוסקי

עדן חלף וסימו לוסקי

עדן מוסיפה כי עלות החתונה אמורה הייתה להגיע לכמה עשרות אלפי שקלים. "אני לא רוצה להיכנס למספרים, אבל תכננו חתונה גדולה ובכל רגע נתון חששנו שגם 50 אנשים לא יתנו לנו להביא. זה ממש מצב ביש, לא נתנו לנו זמן להסתגל לזה. הכול היה מעכשיו לעכשיו, וכן זו בהחלט עוגמת נפש מטורפת שאתה פשוט לא יודע לאיזו הנחיה תקום בבוקר ואני לא מאמינה שעכשיו אנחנו אחרי זה. הזוועה הגדולה שהכול קורה מהיום למחר. אתה יכול לתכנן לשלם לספקים ולקום בבוקר ולגלות שהכול התבטל. עכשיו אנחנו מאושרים שזה מאחורינו וזה מה שחשוב".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר