אלי כהן מבעלי רימונים
אלי כהן מבעלי רימונים

הבעלים של אולמי "רימונים": "אני עם חבל על הצוואר. אין לי מה להפסיד"

אורי כהן הבעלים של שלושה אולמות אירועים מצליחים עד שפרצה הקורונה, מספר על הייאוש, המצוקה והביטולים הבלתי פוסקים

פורסם בתאריך: 7.7.20 14:13

-->

"אין לי כבר מה להפסיד. אני מרגיש שיש חבל על הצוואר שלי", כך אומר ל"ערים" אורי כהן, הבעלים של "רימונים" גושן" ו"המטרוק" שלושה אולמות אירועים ברחובות שנקלע גם הוא למשבר כלכלי עמוק בעקבות התפשטות הקורונה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


כמו בעלי אולמות רבים בישראל, כהן קיווה שהחזרה לשגרה תצליח לשקם את העסקים שבבעלותו, על אף ההגבלות שהוטלו במסגרת המאבק בנגיף. אלא שאתמול החליטה הממשלה להחמיר את ההגבלות והורתה על סגירת אולמות האירועים. "ההנחיה החדשה שניתנה זה גזר דין מוות עבורי", הוא אומר, "אני בטוח שזה מה שיוביל אותי לפשיטת רגל. זו המכה האחרונה שלי".

כהן, פתח את אולמות הארועים בזה אחר זה לפני יותר מעשור. במשך השנים העסקים שגשגו. "היינו הצלחה ענקית, ולאט לאט פתחתי עוד אולם ועוד אחד בידיעה שהעסק עובד", הוא מספר, אלא ששום דבר לא הכין אותו לתקופת הזו. "בתחילת מרץ הייתה אמורה להיות אצלנו חתונה ל-500 אנשים, הכנו את האוכל במשך כל שעות הבוקר ואז בצהריים הגיעה ההודעה על ביטול הארועים. מצאתי את עצמי עומד במטבח עם צוות שלם, וקילוגרמים של אוכל שעתיד היה להיזרק לפח".

האולמות נסגרו למשך שלושה חודשים, כאשר לפני כשלושה שבועות הוא חזר לפעילות עם אולם אחד מתוך השלושה. "סגרתי שני אולמות והשארתי אחד כי ההזמנות לארועים שהיו מעטות", הוא אומר, "היומן מלא בביטולים וזה למעשה מה שעשינו כל היום מאז שפתחנו. יש לנו ביטולים על ביטולים, ביטולי אירועים, ביטולי צ'קים ושיחות עם המשכירים ועם הבנקים בניסיון להישאר עם הראש מעל המים. בבנק נתנו לנו הלוואה של 200 אלף שקל, כדי לכסות מינוס, וקיבלנו מענק של 60 אלף שקל שלא שילם אפילו את השכירות. הייתי אמור בכלל כבר להיכנס לדירה חדשה ואבל במקום זה באוגוסט הקרוב אני מסיים חוזה שכירות, ומי יודע איפה אגור".

יש קולות של בעלי עסקים לקום ולצאת למחאה, תיקח בה חלק?

"ברור, אין לי שום דבר להפסיד. אני עם חבל על הצוואר שבכל רגע מתהדק יותר ויותר. למזלי לא לקחתי מפרעות, כי לא היה לי מאיפה להחזיר. אנחנו רק מקבלים ביטולים וביטולים ללא דחיות. הנה, היום ומחר היו אמורות להיות חתונות, והן בוטלו. גם ההגבלה ל-50 איש לא עזרה לנו. מה זה אירוע שמיועד ל-50 איש? רק המשפחה של החתן והכלה עומדים על יותר מ-100 אנשים".

ניסית לדבר עם בעלי הנכס?

"ניסיתי, בטח שניסיתי, אבל כל אחד עם הצרות שלו. אני מנסה ברגעים האלה לדבר עם בעל הנכס אולי הוא יוכל לעזור לי, אין לי כבר מה להתבייש".

תגובות

תגובה אחת
  1. לולי

    איש יקר ואהוב עזר לכלכך הרבה אנשים הלוואי והכל יסתדר .
    מחזקים את ידך אורי כהן היקר

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר