ארכיון רחובות
ארכיון רחובות

הקורונה עשתה רק טוב לארכיון רחובות

הארכיון העירוני נפתח לקבלת קהל לאחר שדרוג ועיצוב מחדש

פורסם בתאריך: 18.6.20 16:08

-->

ארכיון רחובות עבר חידוש ושב לפעילות סדירה בתקופת הקורונה, ובימים אלה הוא פתוח לקבלת קהל. התושבים מוזמנים לבקר בתיאום מראש.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


בזמן תקופת הקורונה נעצרה קבלת הקהל בארכיון העירוני, אך פסק הזמן הזה הוקדש לשיפוץ ושדרוג המבנה לטובת המבקרים. בחודשים האחרונים נערכו שינויים שישפרו את חווית המבקרים בארכיון בסיועו של זהר בלום, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך.

האולם המרכזי במבנה הגן ההיסטורי, שבו נמצא הארכיון, שופץ והותאם לעבודה עם קהל, כך שיתאים להנחיות משרד הבריאות, לפיהן יש לשמור מרחק. בנוסף, נרכשו והוכנסו רהיטים חדשים, שודרגה פינת ספרייה נוחה לעבודה וללמידה, ובמערכת התקשורת הפנימית – הוכנסו שרתים חדשים וקווי תקשורת המאפשרים עבודה מהירה ויעילה יותר. חלל העבודה החדש, גם פינה מקום בגנזך הארכיון עצמו, ובזכות שינוי זה אפשר לקלוט למשמורת קבועה חומרים רבים נוספים של העירייה, גופים פעילים בעיר וארכיונים של אנשים פרטיים.

מ"מ ראש העיר, מחזיק תיק החינוך, זהר בלום, מסר: "הארכיון עבר בחודשים האחרונים שדרוג משמעותי וכעת הוא פתוח לקבלת קהל. אני מזמין את התושבים להגיע ללמוד, לחקור ולהכיר את ההיסטוריה המרשימה של העיר רחובות ולהנות מהארכיון המחודש".

הדס אביבי, מנהלת הארכיון לתולדות רחובות, הוסיפה: "הארכיון משמש כבית קבוע לחומרים רבים שנוצרו במהלך שנות פעילותה של העיר רחובות, מאז היוסדה בשנת 1890 ועד ימינו. בארכיון נמצאים ספרי הפרוטוקולים, פניות שהגיעו לוועד ולמועצה, התכתבויות והתייחסויות של הגופים שניהלו את המושבה לאירועים ובעיות חיי היום יום, ארכיונים של בתי ספר, הוועדה החקלאית, אגודת חובבי המוסיקה, וכמובן ארכיונים אישיים של מובילי המקום ופעילים בתחומים שונים ומתקופות שונות. התושבים מוזמנים לבקר בארכיון העיר ולהנות מכל מה שיש לו להציע".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר