מתיחת פנים לרחוב הרצל
מתיחת פנים לרחוב הרצל

מתיחת פנים: רחוב הרצל המרכזי בדרך לשינוי

עיריית רחובות מתחילה לבצע בימים אלה עבודות שיפוץ ושדרוג בהרצל שצפויות לשנות את פני הרחוב

פורסם בתאריך: 14.6.20 18:13

-->

רחוב הרצל ברחובות צפוי לעבור שינוי משמעותי, כאשר ייסלל נתיב תחבורה ציבורית במסגרת הפרויקט "מהיר לעיר" שמוביל משרד התחבורה ואגף התנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני בעיריית רחובות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


בינתיים, עיריית רחובות מתחילה לבצע בימים אלה עבודות מתיחת פנים לשיפוץ ושדרוג שישנו את פני הרחוב, הכוללות תוספת עשרות מקומות חניה, ביטול ערוגות ישנות, החלפת ריהוט רחוב, הצבת פחים מוטמנים ועוד.

רחמים מלול, ראש העירייה: "אני פועל לקידום תוכנית מקיפה לשינוי פני הרחוב. עד שתצא לפועל, נשקיע במתיחת פנים כוללת לטובת התושבים והסוחרים. רחוב הרצל הוא ציר מרכזי בעיר ואנו מחויבים לטיפוחו יחד עם מתן שירות טוב יותר לעוברים במקום".

עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש העירייה ומחזיק תיק חזות העיר: "אנחנו משקיעים באחד מהמקומות שחשוב מאוד לטפל בהם – הרחוב הראשי בעיר. בשילוב כוחות של גורמים עירוניים רבים נצליח להפוך את הרחוב לנגיש ונעים יותר".

ליאור שוקרי, מנהל אגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני: "במסגרת העבודות ברחוב הרצל נוכל לשפר את השירות לתושבי הרחוב, לסוחרים ולכלל התושבים, הן באמצעות שיפור הבטיחות ברחוב והן באמצעות תוספת של עשרות מקומות חניה לאורך הרחוב".

חברי המועצה אבי קינד, מחזיק תיק התחבורה ופנחס הומינר העומד בראשות וועדת החנייה מסרו: "זוהי בשורה אמיתית לתושבי העיר והסוחרים. הבטחנו שנדאג למקומות חניה נוספים וזהו צעד נוסף בדרך. פעלנו בשיתוף פעולה מלא ובאמצעותו הצלחנו לייצר עשרות חניות נוספות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. חיים

    עם כל הכבוד, כנבחרינו, למה אינכם שומרים על הציביון המיוחד של העיר ? במיוחד ברחוב הרצל ? מה זה המגדלים האלה שצומחים להם שם ושוברים את כל היחודיות שיש למקום הזה . שוברים את אחידות הבנייה ברחוב הרצל ? למה ?

    כל מי שאנחנו מכירים ומבקים בעיר רחובות מציינים את רחובה הראשי המיוחד של רחובות עם הבתים של פעם. איפה השימור של העיר הזאת ? למי ולמה תורמים המגדלים האלה במרכז העיר ? תבנו מגדלים בעוטף העיר,
    למה להעמיס חניות וצפיפות על מרכזה. מה ההיגיטן בזה ? תשמרו לבאים אחריכם על ייחודיות עירנו, תפחו את המיוחדות שלה. כי על זה הופקדתם, לשמור על העיר וייחודיותה ולא בהצמחת מגדלים במרכזה.

  2. תושב

    בתחילה כל הכבוד על היוזמה אך, היה נכון להרחיב לצרף תמונות והמחשות , בבקשה להפסיק לציין תפקידים בעיריה ומי שעומד בראשם באופן מוגזם ובכל כתבה.

  3. אהר'לה הנדלסמן סדן

    כל הכבוד . המדרכות בהרצל מספיק רחבות על מנת להפקיע מהן במקצת לחנייה . כך הגדילו הכפילו את מקומות החנייה בככר המדינה בזמנו .
    מאידך תרעננו את המדרכות עם ספסלי רחוב צבעוניים (כתומים כתפוזים). בהצלחה.

  4. אלי

    יש ברחוב הרצל המון קווי אוטובוס ומוניות שירות – לעודד הגעה למקום הצפוף הזה ברכב זה פשוט הזוי.
    איך בשנת 2020 "שדרוג" מרכז העיר זו תוספת חניות? המגמה בכל ערי המרכז בדיוק הפוכה!
    שדרוג מרכז העיר זה הרחבת המדרכות ושיפור חוויית ההליכה להולכי הרגל שהם הקונים (ולא המכוניות), סלילת שביל אופניים לאורך הרחוב וכמובן שיפור חזות המבנים, שהמצב של רובם יכול להיות טוב יותר.

  5. תושב רחובות

    לדעתי צריך לצמצם את החניות בהרצל שהוא עורק תחבורה ראשי ונהפך למגרש חנייה, כל בעל חנות צריך להחנות את רכבו ליד החנות, הרבה מבצעים חנייה כפולה, והתנועה בקושי זזה, צריך לשחרר את כל הכביש לתנועה שוטפת, ובנוסף לחייב את כל בעלי החנויות לצבוע את החזיתות כל גוש חנויות בצבע שונה שהעיריה תקבע, זו הוצאה קטנה ותוסיף המון.

  6. דוד

    "תוספת של עשרות מקומות חניה לאורך הרחוב" באמת?
    בכל העולם מחליפים חניות בשבילי אופניים כדי להפחית זיהום ולייצר סביבה בטוחה יותר להולכי רגל, רוכבי אופניים וכאן בדיוק ההפך, מאכזב.

  7. נמר

    לא לנתיב תחבורה ציבורי. העם אינו מעוניין. פקקים כל רחוב הרצל. מיותר לחלוטין !

  8. יעקב

    צריך להפוך את רחוב הרצל למידרחוב וככה יהנו הסוחרים וגם הולכי הרגל והיושבים בבתי הקפה והמסעדות.
    .ראו את מדרחוב לוינסקי בתל אביב. הפף למקום שכולם נהנים ממנו.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר