על"ה
על"ה

חוזרים לשגרה: בית על"ה ומרכז היום נפתחו מחדש

לאחר הדממה ארוכה העמותה למען המבוגר ברחובות חזרה לפעילות

פורסם בתאריך: 9.6.20 18:08

-->

שגרה חוזרת לרחובות: לאחר הדממה ארוכה חזרו החוגים לפעילות בבית על"ה ובשלב השני ובהתאם להנחיות ישובו לפעול ההרצאות השונות, הטיולים והמופעים. כמו כן, מחלקות קהילה תומכת ושירותי הסיעוד שהיו פעילות באופן מלא בכל זמן התפרצות הקורונה ממשיכות לפעול גם עתה באופן מלא עבור חבריה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


"התרגשנו מאוד לחזור לפעילות במרכז היום", אומרת עדי רובינשטיין מנהלת המרכז ומוסיפה, "אנחנו מאוד מקפידים על כללי ההיגיינה, המסכות ומחטאים כל הזמן. השמחה על הפתיחה המחודשת של המרכז הייתה הדדית".

רובינשטיין הוסיפה כי "המבוגרים המבקרים במרכז שמחו מאוד לחזור, לצאת מהבית ולפגוש את החברים מהמרכז שלא ראו זמן רב. אנחנו מקיימים כאן פעילויות בקבוצות קטנות המועברות על ידי צוות המרכז הקבוע לפי חברויות ומכנה משותף.גם שיעורי ההתעמלות והפיזיותרפיה מתבצעים בקבוצות קטנות על מנת להבטיח את שלומם ובריאותם של המבקרים כאן והמבוגרים מבינים היטב את חובת השמירה על כללי ההיגיינה ומשתפים פעולה".

אסף וישקין, מנכ"ל על"ה, אמר: "אנחנו שמחים לחזור לפעילות ולפגוש את הקהל שלנו לאחר תקופה ארוכה שבה היינו סגורים. למרות הקשיים והחששות ידענו כמה הם מתגעגעים וצמאים לחזור לפעילות, ולכן היה לנו חשוב לפתוח כשמעל הכול המחויבות לשמור על בריאותם. אנו פועלים על פי הנחיות משרד הבריאות ואף מקפידים יותר".

עוד הוסיף וישקין, כי "כרגע יש עדיין חששות ולא כולם חזרו לפעילות וזה מובן אבל אני בטוח שעם הזמן כולם ייראו שזה בסדר וירגישו ביטחון להגיע ואנחנו נקבל אותם בזרועות פתוחות. אנחנו אני רוצה לאחל לכולם חזרה טובה לשגרה והרבה בריאות ואני מזמין את תושבי רחובות המבוגרים לבוא להצטרף למרכז היום ולבית על"ה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר