מתנ"ס חוויות קרית משה
מתנ"ס חוויות קרית משה

רשת חוויות החזירה את הכספים להורים בסכום של יותר ממיליון שקלים

הוחזרו הכספים עבור הפעילויות שבוטלו בעקבות משבר הקורונה. מרבית ההחזרים הם עבור פעילות החוגים ולאחריהם עבור הצהרונים והמעונות

פורסם בתאריך: 9.6.20 13:27

-->

רשת חוויות רחובות החלה בהחזרת הכספים להורים עבור חודשים אפריל ומאי, שבהם לא התקיימו פעילויות בעקבות משבר הקורונה. כמו כן, כל הלקוחות, למעט לקוחות ששילמו בעסקת תשלומים באשראי, לא חויבו כלל.

באשר לחודש מרץ, מציינים ברשת, כל שירות שלא ניתן יוחזר על ידי שירות חוזר והשלמת הפעילות או השבת הכספים, זאת במידה שלא הועמד השירות לרשות התושב.

ברשת מוסיפים כי מאחר שמדובר בעשרות אלפי בתי אב, התהליך ארוך ומצריך בדיקה קפדנית ופרטנית וכי עם תחילת החזרה לשגרה, כוח האדם תוגבר ובמהלך השבוע החולף נפתח מוקד ייעודי לטיפול בפניות הורים ובהחזרים השונים. עד כה טיפל המוקד באופן יזום בכ-700 פניות וביצע טיפול פרטני, כאשר העבודה מתבצעת על פי רשימות מסודרות, בהתאם לרישומי המערכת של הרשת, העדכניים והמדויקים ביותר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


מנכ"ל הרשת אלרואי אסרף, מסר כי "למרות שעובדי הרשת יצאו לחל"ת ועבדנו בכוח אדם זעום, הושקעו מאמצים רבים להתחיל בטיפול להסדרת והחזרת הכספים. להורים ששילמו בתשלומים מראש בכרטיס אשראי נשלחה הודעה למלא טופס בקשה להחזרים, זאת לאחר שלא ניתן היה לפעול מול חברות האשראי ללא פרטי הלקוחות. עד כה מסרו פרטים 1,480 הורים וכלל הבקשות טופלו במלואן. במקביל היו הורים שביטלו עצמאית את העסקה ולכן כאשר זיכינו אותם קיבלנו סירוב לזיכוי. באופן דומה, הורים עם ריבוי כרטיסי אשראי במערכת נדרשים למלא את הטופס באתר, אחרת חברות האשראי שולחות הודעת סירוב".

בתוך כך, הצעד הראשון שנקטה הרשת היה טיפול בהחזרי התמ"ת להורי המעונות והצהרונים. "עד כה התקבלו מהתמ"ת כספי סבסוד עבור 640 זכאים, כאשר הורים שביקשו לקבל את כספם לחשבון הבנק נתבקשו להעביר לנו את פרטי חשבון הבנק על מנת לקצר תהליכים. חשוב להבין שפרטי האשראי והחשבונות לא נשמרים במערכת מטעמי אבטחה ועל פי חוק", אומר אסרף, "ולכן האפשרות לזכות את ההורים תלויה בהורים עצמם. זכאים שלא העבירו פרטים לא ניתן לזכותם. אני קורא לזכאים למלא את הפרטים באתר הרשת".  עוד מציין אסרף כי חלק מההורים ביקשו שלא לקבל החזר אלא לקזז את כספי הסבסוד מחיובים עתידיים.

באשר לבקשות לביטול הצהרונים, ברשת מציינים כי ביטולים להסכמי התקשורת עם הרשת ניתן לבצע עד לחודש אפריל מדי שנה, וכי הפעילות נמשכת וכל עוד השירות ניתן אין אפשרות לבצע ביטולים. "יחד עם זאת", מדגיש אסרף, "אנו מבינים את הקשיים שעמם מתמודדים ההורים ועל כן, הודענו כי ניתן להגיש בקשות פרטניות לביטולים והן ייבדקו. בשלב זה נבדקו מעל ל-300 בקשות, מתוכן אושרו באופן חריג ולפנים משורת הדין מרבית הבקשות. יתר הבקשות נמצאות בבחינה". ניתן להגיש בקשות לביטול עד 11 ביוני והזיכויים בגין ביטול שאושר יועברו במהלך החודש.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר