ההורים של יהודה בילוג ז"ל
ההורים של יהודה בילוג ז"ל

הטרגדיה הכפולה של משפחת בילוג: יהודה טבע למוות 18 שנה לאחר מות אחותו

"שניהם נפטרו באותו החודש, יוני, כשהם בגיל די דומה. קודם איבדתי את הבת ועכשיו את הבן. מה נשאר לי בחיים האלה?", אומרת בכאב האם ג'וסי

פורסם בתאריך: 7.6.20 15:15

-->

"יהודה היה כל העולם שלי", כך מספרת בכאב ג'וסי בילוג, אמו של יהודה בן ה-14 שטבע למוות בחוף הקשתות באשדוד.

מותו הטרגי של יהודה, שגופתו נמצאה ביום שישי אחרי יומיים של חיפושים, אירע 18 שנה לאחר שהוריו איבדו את אחותו הבכורה, שנפטרה כתוצאה ממחלה בכליות, כשהיא בת 15 בלבד במותה. "הם שניהם נפטרו באותו חודש יוני כשהם בגיל די דומה", אומרת ג'וסי ל"ערים", "אין לי חיים, אני לא יודעת מה לעשות עכשיו, קודם איבדתי את הבת ועכשיו את הבן. מה נשאר לי בחיים האלה?".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


יהודה ז"ל, הגיע ביום רביעי בשעות הערב עם שלושה מחבריו לחוף הקשתות באשדוד. הארבעה ארבעתם נכנסו למים ונסחפו, עובר אורח שהיה במקום ראה אותם והצליח להציל שלושה, לאחר שהזעיק למקום את כוחות ההצלה. אולם בילוג נעלם במים. ביום שישי, אחרי יומיים של חיפושים, הוא נמצא ללא רוח חיים על קו המים.

בתיכון "דה שליט" שבו הוא למד הפעילו בימים האחרונים מערך של פסיכולוגיות ששוחחו עם התלמידים על המקרה הטרגי שאירע. במקביל תושבי העיר וחבריו של יהודה גייסו כספים כדי לממן את הוצאות הקבורה.

"יהודה חלם להתגייס כמו כל החברים שלו", מספרת האם, "הוא היה ישראלי לכל דבר. הוא נולד בישראל, הכיר את השפה, כל החברים שלו הם מפה ועכשיו הוא גם מת פה".

הבוקר נודע כי בעקבות יוזמה של תושבים בעיר נאסף סכום כסף לטובת הקבורה שלו בבית עלמין אזרחי מכיוון שבילוג לא היה תושב ישראלי, אלא שברגע האחרון הורה שר הפנים אריה דרעי לאזרח את יהודה ומימון הקבורה נחסך מהמשפחה. למרות זאת, הכסף שנאסף יועבר למשפחה. "מאחר שהקבורה ממונת על ידי הרשויות, כל התרומות שנאספו ונאסוף יועברו למשפחה אשר זקוקה לכל עזרה אפשרית. אנו מודים מקרב לב לכל אחד ואחת שסייעו", אמר יוני לביא, ממארגני התרומות.

הלוויתו של יהודה בילוג תתקיים היום (ראשון) בבית העלמין באשדוד, בשדרות משה סנה. הסעה מרחובות תצא בשעה 15:45 מבית יד לבנים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר