אמונה סרוסי מרחובות
אמונה סרוסי מרחובות

באמונה שלמה

פורסם בתאריך: 5.6.20 14:15

-->

בתחילת השנה חגגה אמונה סרוסי, תלמידת כיתה ו' בבית הספר נעם בעיר את אירוע בת המצווה שלה. אמונה הייתה בן הבנות הראשונות בכיתה שזכו לחגוג את בת המצווה אלא שלא מעט מחברותיה בכיתה ו'3 בבית הספר, נאלצו לוותר על חגיגות בת המצווה בשלב מגבלות הקורונה.

מתברר שבאותה הכיתה בחודשיים מרץ ואפריל, שבע בנות היו אמורות לחגוג בת מצווה, וכל אחת תכננה את האירוע המיוחד שלה. לכן, אמונה, שזכתה לחגוג את אירוע בת המצווה שלה החליטה לא לוותר עד שגם לחברות שלה תהיה ההזדמנות לחגוג. "אני ידעתי עד כמה החברות שלי לכיתה מחכות ומצפות לחגוג את בת המצווה שלהן. כל אחת תכננה את האירוע שלה בקפידה והסגר שינה את הכל. ביום שבו חברתי לכיתה הייתה צריכה לחגוג בת מצווה התקשרתי למחנכת שלי ושאלתי אותה, מה אני יכולה לעשות בשביל שגם הן יזכו לחגוג את הרגע המרגש הזה? המורה הציעה לי לנסות וליזום עבורם חגיגה מסוג אחר. החלטתי לא לוותר על החגיגות של החברות ובגלל שאני מאוד אוהבת לעצב ולהכין קליפים במחשב החלטתי שזה מה שאעשה. הכנתי קליפ ברכה מיוחד לכל בת שחגגה בת מצווה בתקופה הזאת.

תחילה כתבתי ברכה עבור כל בת ופניתי לכל בנות הכיתה שיצטלמו עם חלקים שונים של הברכה, אח"כ בחרתי לכל בת את השיר שלה, שיר שהיא אוהבת או שיר ששרנו אותו יחד בכיתה. לאחר מכן הכנתי את הסרטון. את הסרטונים שמרתי במחשב וכשהגיע תאריך בת המצווה של כל בת שלחתי לה את סרטון הברכה בשעה המדויקת בה האירוע היה אמור להתחיל.

 

הבנות התרגשו מאוד כשקיבלו את הסרטונים. הן הבינו שהבנות בכיתה חשבו והשקיעו כ"כ כדי לשמח אותן. היוזמה הזו גרמה לכיתה שלנו להתגבש מאוד. זה הראה שלמרות המרחק והקושי איתם התמודדנו בתקופת ההסגר, אנחנו עדיין חושבות אחת על השנייה, רוצות לחגוג יחד ולהיות אחת בשביל השנייה בתקופות קשות ומשמחות כאחד.

רותי עדני, מחנכת הכיתה הוסיפה וסיפרה: "כשאמונה דיברתי איתי על זה, התרגשתי מאוד מהרצון שלה לשמח את חברותיה לכיתה.שנת הלימודים הנוכחית עומדת בסימן ערבות הדדית, במהלך השנה דיברנו על הערך הזה הרבה מאוד,על הקשר בינינו, על נתינה ודאגה לאחר. היוזמה של אמונה משקפת הלכה למעשה את הערך הזה. ההתגייסות של הבנות כדי לשמח את החברות שלהן ריגש אותי מאוד, כולן שיתפו פעולה, העניקו מעצמן והצליחו לשמח כל אחת בתאריך יום ההולדת שלה".

מגי סרוסי, אמא של אמונה: "בזמן תקופת הסגר בעקבות משבר הקורונה, כשכל האירועים המתוכננים בוטלו, אמונה חשבה איך תוכל לשמח את חברותיה. מדי ערב היא ישבה במשך שעות כדי להכין את הסרטונים, היא הוסיפה תמונות של בנות הכיתה וקטעי מוזיקה שיתאימו לכל אחת מהן. הסרטונים יצאו מרגשים ויפים, הבנות היו מרוגשות וזה תרם לתחושת האחדות הכיתתית בתקופה הקשה שהיינו בה.אני מאוד שמחה וגאה בה על הפרויקט שלקחה על עצמה ועל כך שעשתה אותו מההתחלה עד הסוף. הרצון שלה לתת ולהעניק מעצמה למען החברות ריגש אותי מאוד. אני מאוד מקווה שבקרוב מאוד נוכל לחגוג כפי שנהגנו בטרם תקופת הקורונה"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר