פעילות אכיפה עירונית
פעילות אכיפה עירונית

אכיפת התו הסגול בעסקים: קודם אזהרות ואחר כך – קנסות

פקחי העירייה אוכפים את הנחיות התו הסגול כפי שהוגדרו על ידי משרד הבריאות, גם מצד הלקוחות

פורסם בתאריך: 3.6.20 16:34

-->

פקחי עיריית רחובות החלו הלגביר את פעילות אכיפת כללי התו הסגול בעסקים בעיר, לפיהם יש לשמור על היגיינה, לעטות מסיכות ולשמור על מרחק – מהווה אמצעי מרכזי למניעת התפשטות נגיף קורונה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


בתוך כך, פקחים מהפיקוח העירוני וכן פקחי השיטור העירוני באגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני של עיריית רחובות עוסקים באכיפה ובודקים את העסקים הפעילים ברחבי העיר. זאת, במטרה לוודא כי העסקים פועלים לפי תנאי התו הסגול, הנדרשים בחוק להפעלת עסקים, הן בנוגע להעסקת עובדים והן בנוגע לקבלת לקוחות. הפקחים ביצעו ביקורות בבתי העסק בהתאם לנדרש בחוק.

מהעירייה נמסר כי "במקומות שבהם נמצאו פערים, בעל העסק קיבל הסבר מלא מהפקחים, אשר מסרו לידי בעלי העסק התראה, המפרטת את הדרוש תיקון. בהמשך התהליך, בימים הקרובים, במידה שיימצאו עסקים אשר לא ימלאו אחר הנחיות התו הסגול – יירשמו קנסות למפירים".

רחמים מלול, ראש העיר: "המאבק בנגיף הקורונה הוא חובה המוטלת על כולנו. חשוב לנו לחזור לשגרת החיים ולאושש את העסקים בעיר, ויחד עם זאת, יש לעשות זאת בדרך שנקבעה על מנת לשמור על בריאות הציבור. לשם כך, פקחי העירייה מבצעים ויבצעו פעילות אכיפה על מנת לוודא כי הפעילות בטוחה לתושבים. במידה שתושבים נתקלים בהפרת ההנחיות, יש להתקשר למוקד העירוני 106 על מנת שנוכל לטפל בכך. אני קורא לכל התושבים לשתף פעולה, ולהקפיד על ההנחיות רק במאמץ משותף ננצח את הקורונה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


ליאור שוקרי, מנהל אגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני של עיריית רחובות: "שמנו לב להיערכות ראויה של בעלי העסקים בנושא התו הסגול. זכינו לשיתוף פעולה מלא, הן מצד בעלי העסקים והן מצד הלקוחות. לבקשתנו בוצעו פעולות מיידיות על מנת להסדיר את הפערים. התהליך של האכיפה כלל גם הסברה ישירה לבעלי העסקים, על מנת שהציות להנחיות יהיה מלא. נמשיך בביצוע האכיפה בכל רחבי העיר. בריאות איתנה לכולם".

 

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ברחובות העיר צריכים להסתובב פקחים ולתת דוחות יש הרבה מאוד אנשים ללא מסכות היום בקופת חולים רמז נכנס אדם עם מסכה רק על הפה השומר העיר לאדם אבל הוא לו הגיב ונכנס פשוט אסור לתת לו להיכנס ככה בכל מקום אבל אין גם מספיק עכיפה לתשומת לב באנשים שאמורים לכפות את הדבר

  2. מלולק

    איזה לעצור את הקורונה…
    נבלות מסריחות, זה נטו בשביל להעשיר את קופת העירייה
    טפו עליכום

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר