זוכרים את בני אסולין ונוני להב: גלעד לזכר העובדים שנהרגו בתאונה טרגית

שנה אחרי מותם של שני תושבי רחובות, עובדי חברת חשמל, התקיים טקס הסרת הלוט מהאנדרטה לזכרם

פורסם בתאריך: 3.6.20 11:06

-->

זה היה מרגש: חברים ובני משפחה בערב לזכרם של בני אסולין ז"ל ונוני להב ז"ל תושבי רחובות, קיפחו את חייהם לפני כשנה, בערב פסח, במהלך תיקון תקלה באספקת החשמל בסמוך למושב בן זכאי.

אתמול (שלישי) נערך במשרדי חברת החשמל ברחובות טקס להסרת הלוט מעל הגלעד לזכרם של השניים בהשתתפות המשפחות, ראש העיר רחובות רחמים מלול וממלא מקומו זוהר בלום, מנכ"ל חברת החשמל עופר בלוך, המשנה למנכ"ל יצחק בלמס, יו"ר ארגון העובדים מיקו צרפתי וחברי ארגון העובדים. הטקס התקיים בכפוף להנחיות משרד הבריאות.

בנו של בני אסולין, בר, ריגש את הנוכחים כשהקריא את הברכה שכתב ליום הולדתו ה-51 של אביו שצויין לפני כשבועיים, ואמר: "מבחינתי הצוואה שלו זה להמשיך בכל הכוח שיתגאה בי מלמעלה ולקיים את ההבטחות שלי".

ראש העיר רחמים מלול אמר כי "ישנם תפקידים במשק הישראלי בהם מי שאיבד את חייו ניתן לומר עליו כי נפל בעת מילוי תפקידו. בני ונוני נפלו על מילוי תפקיד כי התפקיד שלהם הוא להאיר את האור בבתי ישראל. זו שליחות ואתגר. הם לא נפרדו בחייהם ובמותם. תושבי העיר כואבים את כאב המשפחות".

זוהר בלום, ממלא מקום ראש העיר, הוסיף: "את בני ונוני ז"ל הכרתי עוד מתקופת עבודתי בחברת החשמל. הם היו עובדים מסורים, ויש פה מעט נחמה ששמם מונצח בצורה כה מכובדת כתושבי העיר וכעובדי חברת החשמל. אנו מחבקים את המשפחות ומודים לחברת החשמל על הנצחתם".

עופר בלוך, מנכ"ל חברת החשמל, אמר: "הבטיחות תמיד הייתה נר לרגלינו מההבנה שלאחריות על משק החשמל מתלווה גם הצורך להקפיד על נושא הבטיחות על מנת להיות הטובים ביותר. בלילה שבו אירעה התאונה חברת החשמל השתנתה, אולם היה ברור כי על כולנו להמשיך את דרכם מצד אחד ולשמור את ביטחונם של העובדים מהצד השני. נמשיך לזכור אותם כאילו הם פה איתנו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר