מכון ויצמן ישלם לעירייה 100 מיליון שקל במסגרת הסכם פשרה

אחרי עשור של חילוקי דעות סביב היטלי הפיתוח: הושג הסכם פשרה בין המכון לבין העירייה

פורסם בתאריך: 2.6.20 18:20

-->

אחרי קרוב לעשור של חילוקי דעות בנוגע לחיובים שביקשה עיריית רחובות להטיל על מכון ויצמן למדע, הושג הסכם לפיו ישלם המכון לעירייה סכום של כ-100 מיליון שקל עבור היטלי פיתוח שונים.

הסכם הפשרה שהושג הוא לסילוק סופי ומוחלט של כל התביעות בנושא סכומי ההיטלים והאגרות שהיו שנויים במחלוקת בין הצדדים. במסגרת ההסכם הסכימו העירייה והמכון על הבנות ביניהם גם לעתיד, אשר ימנעו חילוקי דעות להבא, ככול שניתן.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


הצדדים נפגשו במכון ויצמן למדע למעמד החתימה על הסכם הפשרה. החתימה נערכה בהשתתפות ראש העיר רחובות רחמים מלול ונשיא מכון ויצמן למדע, פרופ' אלון חן. ההסכם שנחתם הוגש לאישורו של בית המשפט העליון וקיבל תוקף של פסק דין רשמי. בית המשפט ברך את הצדדים על שהשכילו להגיע להבנות בניהם. כעת כל ההליכים המשפטיים הנוספים צפויים להסתיים אף הם.

ראש עיריית רחובות, רחמים מלול אמר היום כי "אנו מברכים על הרוח החדשה שנושבת ממכון ויצמן למדע. תושבי העיר מתברכים בכל הידע והמחקר שמתהווים בין כתליו. אני שמח שהצלחנו לפתור סכסוך משפטי ארוך שנים בדרך של הסכמה ושלום, כפי שהמליצו בתי המשפט. אנו מצפים להמשיך ולהעמיק את שיתופי הפעולה של העיר והעירייה עם מכון ויצמן למדע והעומדים בראשו"

נשיא מכון ויצמן למדע, פרופ' אלון חן, אמר: "מכון ויצמן למדע הוא חלק בלתי נפרד מהחברה הישראלית, ומהקהילה המקומית של העיר רחובות, עיר המדע והתרבות. אנו רואים לעצמנו זכות וחובה לתרום לשיפור החינוך ברחובות, ולקדם את מעמדה של העיר בתחום התעשיות המתקדמות, שרבים מבוגרי המכון מובילים. אנו מקווים ומאמינים שהפשרה שאליה הגענו תאפשר לנו לבנות עם העירייה ועם תושבי העיר מערכת יחסים חדשה, שתושתת על אמון ושיתוף פעולה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר