בלי מצעד: דגלי גאווה למרפסות יחולקו לתושבי העיר

מצעדי הגאווה לא יתקיימו השנה בשל מגבלות הקורונה, אבל במועצה הוחלט על חלוקת דגלים

פורסם בתאריך: 1.6.20 17:19

-->

בחודש יוני לא יתקיימו מצעדי גאווה כמקובל ברחבי העולם בשל מגפת הקורונה,למרות זאת החליטו חברי המועצה מטעם "רחובות חופשית מרצ" וחברם לרשימה, הרן יקיר, המייצג את הקהילה, ליזום לראשונה חלוקת דגלי גאווה למרפסות של תושבי העיר. זאת לאחר שמצעד הגאווה התקיים בעיר פעמיים בשנתיים האחרונות וגרר לא מעט תגובות, בהן לא מעט כאלה שהביעו התנגדות ושנאה.  


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


לדברי איטל בציר אלשיך, יו"ר הרשימה: "בתקופה זו, אנו רואים מחד סולידריות חברתית וערבות הדדית בארץ שהפכו למילות מפתח בתקופת הקורונה, אך מאידך עדיין מנשבות רוחות של גזענות באוויר ואם לא נצא נגדן הן לא יחלפו עם הרוח. נמשיך להיות קשובים לקהילה בעיר ולעמוד לרשותם".

לדברי חבר המועצה, אסף אל בר מחזיק תיק צעירים ונוער: "עלינו לזכור שאפשר לאהוב את כולם וכולן ללא הבדל דת, גזע, מין או מגדר. כולנו יכולים להיות גאים במי שאנחנו, בדיוק כפי שאנחנו". 

הרן יקיר, ממובילי מצעד הגאווה בעיר מציין: "למרות ביטול מצעד הגאווה אנו נמשיך להזכיר לכולם שאנו כאן ולא נעלמים לשום מקום. נמשיך להיאבק למען חברה צודקת, שווה ומכילה יותר".  

גם נעמה הכהן חברת הקהילה הלהט"בית וממייסדות קהילת "קוויר בעיר" מוסיפה: "לאורך כל השנה איטל ואסף מלווים אותנו ותומכים כלכלית ורגשית. למרות הקורונה הם שוב עמדו לצידנו ויזמו פעילויות מעוררות גאווה, תרתי משמע."

במהלך החודש מתוכננים אירועים למען הקהילה אשר יתפרסמו בהמשך.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר