התפרצות הקורונה: בית ספר נבון ייפתח ביום ראשון

תוצאות בדיקות הקורונה מצביעות על כך שמרבית תושבי שכונת רחובות ההולנדית לא נדבקו בנגיף

פורסם בתאריך: 27.5.20 17:01

-->

ביום ראשון האחרון, נבדקו מאות מתושבי שכונת רחובות ההולנדית בעקבות התפרצות נגיף הקורונה בשכונה, הבוקר, הגיעו מרבית תוצאות הבדיקות המצביעות על כך שכמעט כל תושבי השכונה לא נדבקו בקורונה. זאת, למעט למעט בדיקה אחת, של מורה בבית הספר נבון שמצטרפת לשלוש נשות צוות אחרות מבית הספר שנמצאו נשאיות של הנגיף.

כזכור, פעילות בית הספר הופסקה לפני כשבועיים לאחר שאחת מנשות הצוות נדבקה בנגיף, ובהתאם להנחיות משרד הריאות – כל אנשי הצוות החינוכי נכנסו לבידוד, הבוקר עיריית רחובות ביצעה חיטוי מקיף בבית הספר נבון לקראת פתיחתו עם תום תקופת הבידוד וכבר ביום ראשון, 31 במאי, הלימודים בבית הספר ישובו לסדרם.

 

ראש העיר, רחמים מלול: "אנו שמחים לפתוח מחדש את בית הספר נבון, ועשינו העל כל מנת שהפתיחה תהיה חלקה ככל שניתן. אני קורא לכולם להמשיך ולהקפיד על הנחיות משרד הבריאות, היגיינה אישית, שמירת מרחק ועטיית מסיכות, למען הבריאות של כולנו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


מ"מ ראש העיר, מחזיק תיק החינוך זהר בלום: "אגף החינוך ממשיך ללוות את בית הספר בחזרה לשגרה. עד יום א' יסתיימו ההכנות ובית הספר יהיה מוכן לקלוט חזרה את התלמידים. אנו מאחלים לתלמידים וצוות המורים בריאות וחזרה מהירה לשגרה".

מנהלת אגף חינוך ונוער, אפרת צוקרמן: "מרגע הגילוי על הנדבקת הראשונה אנו מלווים את התלמידים, המורים והמשפחות באופן צמוד. בשבוע שעבר שלחנו לכל התלמידים המבודדים ערכות משחק והנאה ובשבוע הבא אנו מצפים לפגוש אותם בבית הספר בחזרה לשגרה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר