חוזרים שגרה לצד ההתפרצות: מבצע חלוקת מזון אחרון לנזקקים ברחובות

מאז התפשטות הקורונה, פעמיים בשבוע חולק מזון לאוכלוסיות מוחלשות ולקשישים. אתמול התקיימה החלוקה האחרונה

פורסם בתאריך: 26.5.20 17:04

-->

בעיריית רחובות מסכמים את גל התפשטות הקורונה, בצל ההתמודדות עם התפרצות הנגיף בשכונת רחובות ההולנדית.

בחודשיים האחרונים, מתחילת התפשטות הקורונה ועד כה, פעלו עובדי האגף לשירותים חברתיים יחד עם עובדי אגף הביטחון והחירום ועובדים נוספים, למיפוי צרכים של אוכלוסיות מוחלשות בעיר, עם דגש על קשישים שהתבקשו להישאר מבודדים בבתים.

חלוקות האוכל בוצעה פעמיים בשבוע בחודשיים האחרונים, על ידי עובדות ועובדי האגף לשירותים חברתיים, עובדי אגף הביטחון והחירום, פקחים מאגף התנועה, אניש השילוט הפיקוח, השיטור עירוני, חיילים וכ-800 מתנדבים, ביניהם חניכי תנועת הצופים, נשות פורום הנשים רחובות, בני ישיבות ומתנדבים עצמאיים שהגיעו לסייע.

אתמול (שני) התגייסו כל עובדי האגף לשירותים חברתיים, והגיעו בהרכב מלא ולאריזה ולביצוע החלוקה האחרונה לתקופה זו.

רחמים מלול, ראש העיר: "במהלך התקופה המאתגרת הזו, דאגה עיריית רחובות להגיע לכל מי שזקוק היה לסיוע בכל רחבי העיר, באמצעות העובדים המסורים והמתנדבים היקרים שהתייצבו לסייע באריזה ובחלוקה. קהילה נמדדת בסיוע לחלשים ובתמיכה בהם דווקא בזמנים של קושי, ואני גאה בכך שעמדנו במשימה. אני מודה לכל העובדים ולכל המתנדבים על עבודה ונתינה מסביב לשעון".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


חבר המועצה עו"ד שמואל בר דאנזאן, מחזיק תיק השירותים החברתיים, הוסיף: "מתחילת משבר הקורונה אנו עושים את מירב המאמצים, על מנת להתאים באופן אישי את הפתרונות לתושבים אשר זקוקים לסיוע מהאגף לשירותים חברתיים. אני מבקש להודות לעובדי האגף המסורים, על העשייה של לילות כימים למען התושבים, לממונה החירום ברשות, בצלאל שרעבי, עובדי אגף הביטחון והחירום ואגף התנועה, פיקוח , שילוט ושיטור עירוני ולכל מי שהתגייס להצלחת המטרה – מתנדבים נפלאים מכל הגילאים שהתייצבו כדי לסייע. תודה לחברתי לסיעה, אורית שרגאי על הסיוע ובתפעול החלוקות לאורך התקופה".  

 מנהלת האגף לשירותים חברתיים, בת חן קרני, מסרה: "המטרה שלנו היא ליצור מעטפת תומכת ומגוונת לכלל האוכלוסיות של העיר רחובות. אני מבקשת להודות לכלל עובדי האגף לשירותים חברתיים ולכל מי שלקח חלק בפרויקט החלוקה, על עבודה מסורה ומקצועית מאז פרוץ משבר הקורונה, על הנכונות להתגייס למשימות הרבות והמאתגרות ועל הזמינות התמידית".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר