בחזרה לשגרה: ילדי רחובות יחזרו לגנים ביום ראשון

כך יתנהלו הלימודים בגני הילדים בצל הקורונה

פורסם בתאריך: 7.5.20 17:18

-->

ברחובות ייפתחו גני הילדים, במסגרת החלטת הממשלה. זאת, לאחר שבימים האחרונים השלימה עיריית רחובות את ההכנות להתאמת הגנים לשגרת הקורונה, שכללו ניקוי וחיטוי, הצבת עמדות אלכוג'ל וסבוני ידיים והונחו מדבקות שמטרתן סימון לצורך שמירת מרחק בטוח בין הילדים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


כמו כן, באגף החינוך העירוני יזמו רעיון שידמה את פעולת החיבוק האסורה, בדמות בובות חיבוקי שיחולקו לכל ילדי הגן בגילאי שלוש. בנוסף, ילד יידרש להגיע עם הצהרת בריאות חתומה על ידי הוריו ומעידה שהוא לא סובל מחום או תסמינים של הדבקה בנגיף הקורונה.

פעילות הגנים תתקיים מדי יום בין השעות 07:55-14:00, כאשר ילדי הגן יחולקו לקבוצות קבועות שיופרדו ויעבדו באזורים נפרדים בתוך הגן ובחצרות. כל אחת מהקבוצות תלמד בחלק מהשבוע ובימים הנוספים, תתבצע למידה מהבית באמצעות "מערכת השידורים הלאומיים".

חיטוי גני ילדים

ראש העיר, רחמים מלול, מסר: "אנו שמחים לפתוח שוב את הגנים, ולקבל בברכה את ילדי הגיל הרך. הצוותים החינוכיים יחד עם עובדי העירייה, השקיעו זמן ומשאבים רבים כדי לוודא שהחזרה של ילדי הגנים לשגרה תהיה בטוחה, נוחה וברורה ככל האפשר. בשבוע האחרון השלימה העירייה את ההכנות הסופיות ואנו מחכים לפגוש את הילדים ביום ראשון"

מ"מ ראש העיר, מחזיק תיק החינוך, זהר בלום מסר: "בימים האחרונים אגף החינוך פעל במרץ כדי להכין את הגנים לשובם של הילדים. הקפדנו ליישם את הנחיות משרד הבריאות ומשרד החינוך במלואן. גני הילדים עבור חיטוי מקיף, הצוות החינוכי בגנים צויד בחומרי חיטוי וניקיון וברחבי הגנים בעיר פזורים חומרי הסברה מאוירים וברורים. ביום ראשון הקרוב נקדם את פניהם של ילדי הגנים בשמחה".

מנהלת אגף החינוך, אפרת צוקרמן מסרה: "אנו נרגשים לפתוח מחדש את גני הילדים בעיר ולחזור בהדרגתיות לשגרה. עובדי האגף, הגננות והסייעות פעלו ללא ליאות ועשו מאמצים גדולים כדי לאפשר את הפתיחה המחודשת והנעימה של גני הילדים ביום א'. בכל אחד מהגנים, יחודדו ההנחיות ונקפיד על שמירת כללי הזהירות הנדרשים. אנו מאחלים לכל ילדי הגנים חזרה מהירה וטובה לשגרה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר