הפגנת נשים נגד אלימות ברחובות
הפגנת נשים נגד אלימות ברחובות

עצרת מחאה על אלימות נגד נשים הגיעה לרחובות: התקרית והדוח שבוטל

המחאה בעקבות רצח הנשים התקיימה במספר מוקדים בארץ. ברחובות התקבצו 20 מפגינים, בהן אחת שהחליטה למחות אחרת

פורסם בתאריך: 6.5.20 14:05

-->

בעקבות מקרי הרצח של נשים על ידי בני זוגן, התקיימו היום (רביעי) הפגנות מחאה במספר מוקדים בארץ. גם לרחובות הגיעה עצרת המחאה, שכללה תקרית דוח שבוטל.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


כ-20 גברים ונשים התכנסו הבוקר עם שלטים הקוראים להיאבק באלימות נגד הנשים. "הטיפול של הרשויות בכל הארץ בכל מה שנוגע לאלימות נגד נשים לוקה בחסר. כולנו באנו הנה היום כדי לזעוק את הזעקה של הנשים באשר הן", אומר פעיל הציבור הרן יקיר.

"ההפגנה הזו היא הסנונית הראשונה וסביר להניח שבמהלך השבוע יהיו הפגנות נוספות", מוסיף יקיר, "האמירה והזעקה שלנו הן כאן כדי להישאר".

יעל בק, לשעבר חברת מועצה שהצטרפה גם היא למפגינים, אומרת: "יצאנו לרחובות במחאה על הפקרות הממשלה בנושא אלימות מגדרית במדינת ישראל. אנחנו דורשות מדיניות מערכתית, מותאמת ורצינית למיגור האלימות המגדרית באמצעות תוכניות בבתי ספר, תקצוב הולם למערכות הרווחה והבריאות, שינויי חקיקה, הגברת אמצעי האכיפה והחמרת הענישה".

בשלב מסוים של ההפגנה, אחת המשתתפות כתבה באמצעות גיר על המדרכה כתובת מחאה: "לא לאלימות נגד נשים". זמן קצר לאחר מכן הגיע פקח של העירייה והטיל עליה קנס של 730 שקל. הדוח הכעיס את המשתתפים ובעיריית רחובות מיד התעשתו ופתרו את המיני משבר, באמצעות התנצלות וביטול הדוח.

 

מעיריית רחובות נמסר בתגובה: "עיריית רחובות מתנצלת והדוח בוטל לאלתר.
ראש העיר רחמים מלול התערב מידית, ולאחר בדיקת הנושא התברר כי בשל אי הבנה, סברו הפקחים כי המדרכות נצבעו בצבע שאינו ניתן להסרה. לאחר שהתברר כי מדובר בגיר הדוח בוטל והודעה על כך נמסרה למפגינה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר