דרישה ברחובות מראש העיר וסגניו: וותרו על עדכון השכר שלכם

חבר המועצה אביב איטח פנה אל הנהלת העיר וביקש לוותר על העלאת השכר, בעקבות משבר הקורונה

פורסם בתאריך: 4.5.20 12:51

-->

חבר מועצת העיר רחובות אביב איטח פנה הבוקר (שני)  לראש העיר רחמים מלול ולסגניו, בבקשה שיוותרו על עדכון השכר שלהם, שנכנס לתוקפו כבר בתחילת השנה הנוכחית.

איטח כתב לחברי הנהלת העיר כי "אני מעריך את השתדלותם של נבחרי ובכירי העירייה, אך כעת צריך לשמש דוגמה כפי שקורה ברשויות מקומיות רבות, ולוותר על העלאה בעדכון השכר – כאות סולידריות עם עצמאים ובעלי עסקים קטנים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


עוד מציין איטח במכתבו: "בעקבות משבר הקורונה, החל גל ויתורים של נבחרי ציבור ובכירים בכנסת וברשויות מקומיות על עדכון לשכרם ממשרד הפנים. יש גם מי שאף קיצצו בין 10-20 אחוז משכרם. בעיניי, כדאי שגם בעיריית רחובות ישמשו דוגמה ויגלו רגישות חברתית וסולידריות לטובת כיסוי ההוצאות בסעיפי תקציב שנוגעים לקורונה. זאת, במיוחד כלפי העצמאים ובעלי עסקים קטנים ורבים שנפגעו מהמשבר הנוכחי".

לטענת איטח עדכון השכר האוטומטי ממשרד הפנים לשנת 2020 נע סביב 1,000 ל1,500 שקל ברוטו לחודש לראש העיר ולסגניו. הוא מוסיף כי הם קיבלו את הסכומים עבור החודשים הראשונים של 2020.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. עצמאים פושטי רגל

    לחילופין חדלו לממן את מאות מוסדות הדת ואת כ 400 עובדי עבודה זרה כי היהדות אסרה על קבלת כסף בגין מתן שירותי ולימודי דת.וכן די להנחות והפטור הגורף לקהיליית וישנז העשירה.

  2. עצמאים מובטלים0

    עצמאים ובני משפחותיהם באלפים מובטלים כול אלפים רבים בחלת. לעומת זאת אלפי העובדים הדתים הישירים ובמוסדות ותלמידי הישיבות הכוללים לא נפגעו. עד מתי נמשיך לממן אותם דבר שלא היה קיים בכל תולדות העם היהודי. אנו מיואשים והם צוחקים כל הדרך אל הבנק. אנו החמור הלבן היבוסים החיתים שואבי המים וחוטבי העצים. די. די די.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר