משטרת רחובות (צילום: אלעד חיימוביץ')
משטרת רחובות (צילום: אלעד חיימוביץ')

משטרת רחובות עורכת מבצעים לתפיסתם שב"חים

עשרות חשודים כבר נתפסו בפשיטות על מרכזי ההתכנסות שלהם לאורך רחוב הרצל

פורסם בתאריך: 3.9.17 08:46

-->

שוטרי תחנת רחובות עורכים במהלך השבועות האחרונים מבצעים  לתפיסת שוהים בלתי חוקיים, בדגש על אתרי בנייה. עד עתה נתפסו עשרות חשודים ובשבוע שעבר הוגשו שני כתבי אישום כנגד שני שוהים בלתי חוקיים שנתפסו ביום שישי בצהריים ללא אישורי שהייה במרחק קצר מתחנת משטרת רחובות. עוד בשבוע שעבר נתפס שוהה בלתי חוקי בשטח גן ילדים של העירייה שהיה בשלבי שיפוץ מתקדמים לקראת פתיחת שנת הלימודים.

השוטרים עורכים עשרות בדיקות לחשודים ברחבי העיר, בין היתר באתרי בניה ובאזורים הסמוכים לעסקים לממכר חומרי בניה ברחוב הרצל ובשכונת שעריים, שם מתאספים מדי בוקר עשרות פועלים מהשטחים. תושבי שכונת שעריים מתלוננים פעמים רבות על הימצאותם של הפועלים, שלדבריהם גם מטרידים את נשות השכונה ואת התלמידות שעושות דרכן אל בתי הספר ובחזרה אל ביתן.

תושב השכונה סיפר השבוע: "ההימצאות שלהם על מדרכה היא כנראה מציאות שאי אפשר לשנות, אבל אנחנו לפחות שמחים לראות את השוטרים שמגיעים לכאן, רודפים אחריהם ולא מוותרים עד שהם תופסים אותם. לא יכול להיות שבשכונה שלנו לא נוכל ללכת על המדרכה בביטחון".

יש לציין כי גם בשכונות הנבנות ביישוב מזכרת בתיה הסמוך, נערכים לעיתים קרובות מבצעים שבהם נתפסים שוהים בלתי חוקיים. כך או כך, נראה כי התופעה רחוקה מלהסתיים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר