רגב הוד

חגיגות העצמאות: מדוע בוטלה השתתפותם של האמנים המקומיים ברגע האחרון?

זמרים וזמרות מרחובות היו אמורים להופיע בערב יום העצמאות תמורת סכום צנוע. אלא ששעות ספורות לפני ההופעה הם בוטלו והתושבים קיבלו את רגב הוד ומומי לוי בסכומים קצת פחות נמוכים

פורסם בתאריך: 30.4.20 11:45

-->

מי נתן את ההוראה לבטל את הופעות אמנים מקומיים שתוככנו במסגרת חגיגות ערב יום העצמאות ברחובות? האמנים המקומיים שהופעתם בוטלה זועמים וטוענים כי בשעה שהוחלט לבטל את השתתפותם בחגיגות, אפשרה העירייה לקיים את הופעתו של בן העיר שכבר אינו מתגורר בה, הזמר רגב הוד, תמורת סכום שמוערך בכ-25 אלף שקל.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


לקראת ההכנות לחגיגות יום העצמאות בצל משבר הקורונה, הודיע מחזיק תיק התרבות בעיריית רחובות עודד עמרם, כי הוחליט לתת את הבמה לזמרים וזמרות מהעיר. במסגרת זו נבחרו להופיע בגינות שונות ברחובות אביב חלימי, שירלי לילו, מומי לוי, דניאל אליהו ורגב הוד. בעירייה הסביר כי כך יוכלו לשמח את התושבים שבבתים ובמקביל לחסוך בעלויות.

הזמרים עודכנו, וסוכם על סכום צנוע של כ-1,000 שקל לכל זמר וזמרת שיופיעו. גם הפרסום יצא לדרך. אלא שביום שלישי בבוקר, שעות לפני פתיחת חגיגות ערב יום העצמאות, קיבלו חלק מאותם אמנים הודעה מעיריית רחובות כי הפעילות ללא תתבצע בשל "היעדר אישורי משטרה".

יחד עם זאת, המשטרה אישרה את הפעילות על המשאיות וברחובות נסעו ברחבי בעיר ארבע משאיות מוזיקליות כשאשר בשתיים מהן הופיעו רגב הוד ומומי לוי. האמנים שהופעתם בוטלה לא לגמרי מבינים מדוע לא שולבו בפעילות על המשאיות.

אלא שלא כל האירועים בוטלו, ומשאיות עם רגב הוד ומומי לוי נסעו ברחובות העיר במסגרת החגיגות. "התכוננו לאירוע הזה, חיכינו לשמח את התושבים וסיכמנו על מחיר מינימום על מנת לעשות את המופע", מספר אחד הזמרים, "אבל אז קיבלנו הודעת ביטול תמוהה בלי הרבה הסברים".

עוד נודע ל"ערים" כי הזמר רגב הוד שלח כבר לפני כחודש הצעת מחיר לעירייה עבור הופעה למסיבת מרפסות, שעמדה על 25 אלף שקל. לטענת גורמים זה הסכום שקיבל עבור ההופעה בערב יום העצמאות. "כבר כמה שנים שרגב הוד לא מתגורר ברחובות", טוען גורם המעורה בפרטים, "לא ברור מדוע בחרו בו, בזמן שהיו יכולים לתת במה לזמרים וזמרות מרחובות שהיו יכולים לשמח אלפי תושבים בגינות השונות הפזורות ברחבי העיר בסכום הזה".

מדוברות המשטרה נמסר, כי "ההנחיות נגעו רק להופעות בגינות הציבוריות וכי המשאיות שהופעלו במהלך העצמאות לוו על ידי המשטרה עצמה".

מעיריית רחובות נמסר: "עיריית רחובות והחברה העירונית קיימו אתמול אירוע מוצלח מאוד ברחבי העיר עם משאיות מוזיקליות שעליהם דיג׳יים וזמרים, ששימחו את התושבים.משטרת ישראל קבעה כי אין לקיים בערב העצמאות שירים בגנים מרכזיים ע״י אמנים תושבי העיר רחובות, מחשש לשלום הציבור, והעירייה קיימה את הנחייתה.
עלות המשאיות וזהות המפעילים שלהם כבר נסגרה מראש בעת ביטול האירועים בגנים. העלות הינה אחידה לכל המפעילים (15 אלף שח) זאת בנוסף לתוכן אמנותי שנע בין 2000-5000 שח . המספרים שהוזכרו בכתבה אינם נכונים"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר