חלוקת עציצים לתושבי רחובות הוותיקים
חלוקת עציצים לתושבי רחובות הוותיקים

הרב עובדיה ומתנדבי העיר: מדליקי המשואות של רחמים מלול

לכבוד יום העצמאות ה-72 של מדינת ישראל, ראש העיר רחובות בחר את מדליקי המשואות שלו

פורסם בתאריך: 29.4.20 12:51

-->

תושבות ותושבי רחובות

רחובות היא העיר המגוונת בארץ. המרקם האנושי שלה משקף את עם ישראל כולו. עולים לצד ותיקים, חילונים ודתיים, ימנים ושמאלנים, ובני כל עדות ישראל רואים את העיר רחובות כבית שלהם.

כשאני מסתובב ברחבי העיר ופוגש אתכם, בפארקים, בשוק העירוני, בבתי הספר ובמכוני המחקר, פניכם הן פניה היפות של הארץ. אני רוצה להודות לכולכם על התקופה האחרונה שהייתה קשה לכולנו. תקופה בה כולנו מסוגרים בבתים, חרדים לבריאותם של קרובינו ומודאגים ממצב המשק הכלכלי. אני מודה לכולכם על האחריות והמשמעת שגיליתם, שממחישה עד כמה רחובות היא עיר שנפלא לגור בה. אני מאמין כי בעזרתכם אנחנו נעבור יחד את התקופה הקשה וננצח גם את הקורונה.

אמבולנס של מד"א (צילום: דוברות מד"א)

צילום: דוברות מד"א

הצוותים הרפואיים ומד"א

הצוותים הרפואיים בכל הארץ הם מקור הכוח שלנו בתקופה האחרונה. קצרה היריעה מלתאר את חובנו אליהם. כוחות מד"א והצוותים הרפואיים עושים לילות כימים ומסכנים את חייהם מדי יום במאבק בקורונה, ובהמשך המאבק במחלות אחרות. הם נלחמים למען כל חולה וחולה. מקדישים את כל זמנם ומרצם למען החולים אותם הם פוגשים בכל יום ובכל שעה. אני גאה בעובדי המרכז הרפואי קפלן בעיר, היקרים לליבנו, ומודה להם על העבודה הקשה והמסירות עבור תושבי העיר ותושבי הסביבה.

כוחות המשטרה והביטחון

חיילי צה"ל ושוטרי משטרת ישראל היקרים מסייעים בכל דבר ועניין במצב הזה. הם מתמרים בין אכיפה ושמירה על הנחיות משרד הבריאות, שמירה על סגר בערים שנפגעו מהקורונה וגם מסייעים בדאגה לניצולי השואה, הקשישים והנזקקים. אני מודה לכם בשם כל תושבי רחובות. תודה לכם שאתם שם לשמור עלינו, בשגרה ובחירום, ביום חול, בשבת ובחג. 

שוטרת תנועה (צילום: דוברות המשטרה)

שוטרת תנועה (צילום: דוברות המשטרה)

כלל המתנדבים בעיר רחובות 

מיד עם תחילת משבר הקורונה ומאז ועד היום, מדי שבוע מתייצבים מאות מתנדבים, בכל הגילאים, מארגונים ובאופן עצמאי, על מנת להשתתף במאמץ של העירייה לטובת האוכלוסייה המבוגרת ואוכלוסיות מוחלשות בעיר. אני מצדיע לכם על ההירתמות ועל ההשקעה לטובת האחר, על הערבות ההדדית והנתינה ללא תנאי וללא תמורה. 

הרב עובדיה יוסף

מורה דרך, גאון בתורה ופוסק הלכה מהפכני. הרב עובדיה זצ"ל היה מאגר ידע עצום, שידע למצוא פתרונות יצירתיים במסגרת ההלכה, ולהתאים אותה לרוח הזמן ולאנשים הפשוטים. גם שנים לאחר לכתו, הרב היה ונותר דמות נערצת שמשפיעה על החברה הישראלית ועל עולם ההלכה. 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר