ערב יום הזיכרון: רחובות מתייחדת עם זכר 422 בניה ובנותיה

הטקסים ואירועי יום הזיכרון ברחובות ללא נוכחות קהל, בעקבות ההגבלות במסגרת המאבק בקורונה

פורסם בתאריך: 27.4.20 17:21

-->

אירועי יום הזיכרון ייפתחו הערב (שני) בצפירת דומיה שתושמע בשעה 20:00. לאור  ההגבלות בעקבות משבר הקורונה והנחיות משרד הבריאות האוסרות התקהלות, עצרת הזיכרון העירונית ברחובות לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה, המתקיימת מדי שנה באנדרטת הזיכרון בגן המגינים בעיר, צולמה השנה מראש.

העיר רחובות שכלה 422 מבניה ובנותיה. החלל הראשון בן העיר הוא טוראי נדב דניאל נדף שנהרג בשנת 1942. החלל האחרון שאיבדה העיר הוא סמל ראשון רונן לוברסקי שנפל לפני שנה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


העצרת התקיימה וצולמה באולם ההנצחה של בית יד לבנים, ותשודר לכל תושבי העיר בעמודי הפייסבוק של עיריית רחובות והחברה העירונית ובערוץ המקומי (אפיק 98 בהוט וביס). 

הטקס ישודר החל מהשעה 20:01. הוא ישודר בערוץ המקומי (אפיק 98 בהוט וביס) כשעה אחרי. במסגרת הטקס, ידליק משואה רון בן ישראל, נינו של טוראי יעקב בן ישראל ז"ל. את קריאת יזכור יישא יואב גזי, אחיו של רב"ט אבישי גזי ז"ל, את קריאת הקדיש יישא חיים שרעבי, אביו של סמל ראשון גיל שרעבי ז"ל ואת תפילת אל מלא רחמים יישא החזן הצבאי רס"ב יצחק הרטמן. הזרים אשר מונחים בכל שנה על האנדרטה – יונחו השנה על הגָלעֶד באולם ההנצחה. 

כמו כן, בטקס יישאו דברים ראש העירייה רחמים מלול ונציג המשפחות השכולות ולדימיר לוברסקי, אביו של סמ"ר רונן לוברסקי ז"ל.

הטקס, בהנחיית חנניה קורש מנהל מרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל, ילווה בשירי זיכרון של הזמרת גלית דהן וחניכי בימת הנוער טל גדות ואיתי עברון, בניהולו המוזיקלי של משה יוסף. 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר