צילום: Yokypics / shutterstock.com

העירייה תפיק סרטון בת ובר מצווה לילדי העיר שלא הצליחו לחגוג

בעקבות משבר הקורונה וביטול האירועים, החליטה העירייה להפיק סרטון מרגש למי שאמור היה לחגוג בזמן הסגר

פורסם בתאריך: 26.4.20 12:51

-->
בעקבות משבר הקורונה וביטולי אירועים, כמו חתונות ובר ובת מצווה, החליטו בעיריית רחובות לסייע בהפקת קליפ משותף ומרגש עם כל החוגגים בעיר.

מאחורי היוזמה עומד בית מחלקת הילדים והנוער בעיר. כבר בשבועות הקרובים יופק סרטון ישבו יופיעו תמונות בתמונת סטילס וצילום וידאו. כל ילד או ילדה שהגיעו לגיל מצווה שחוגגים בין התאריכים 15 במרץ ועד 26 באפריל, מוזמנים להשתתף ולקחת חלק בסרטון המרגש. כל אחד מהם ישיר שורה אחת בשיר ויחד הם יהוו מיצג ייחודי של בני הנוער המתגוררים בעיר.

כדי להירשם לצילומי הקליפ, הורי הילדים מוזמנים למלא את הפרטים הנדרשים עוד היום, בטופס כאן עד להשעה 24:00. לאחר מילוי הטופס, נציגי מחלקת הנוער ייצרו קשר עם ההורים ויתאמו עימם מועד צילום מתאים. לפרטים ומידע נוסף יש לשלוח מייל לכתובת: [email protected]
רחמים מלול, ראש העיר, מסר: "בימים מורכבים שבהם נבצר מאיתנו לחגוג בדרך הרגילה, אנו שמחים ליזום את ציון המאורע המרגש בכל זאת, בדרך שונה אך מיוחדת. באמצעות פרויקט מרגש זה אנו מזמינים את הנערות והנערים לחגוג יחד באמצעות סרטון משותף".
מ"מ ראש העיר, מחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "מדי שנה אנו מקפידים לחגוג בחגיגה גדולה ומשותפת לכל הנערות והנערים בעיר. אני מזמין את המשפחות להשתתף ביוזמה זו של מחלקת הנוער, ונשמח להיות חלק מחגיגות בני המצווה בעיר".
אבי יוספי, מנהל אגף ילדים ונוער, הוסיף: "דווקא בתקופה זו, במחלקת הילדים והנוער מנסים לתת מענה מתאים לכל נער ונערה בנושאים שונים. אנו נרגשים לקראת הפרויקט החדש ומקווים לחגוג עם הנערות והנערים בדרך המקורית שמצאנו".

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר