פרופ׳ רוברט פלור מקבל את המשלוח הראשון של בדיקות קורונה במכון ויצמן
פרופ׳ רוברט פלור מקבל את המשלוח הראשון של בדיקות קורונה במכון ויצמן

בתי האבות והדיור המוגן ברחובות יעברו בדיקות קורונה על ידי מכון ויצמן לבקשתו של רחמים מלול

אחרי ששלושה עובדים בבית האבות נווה עמית התגלו כנשאי קורונה, ראש עיריית רחובות רחמים מלול רתם את מכון ויצמן למדע לביצוע בדיקות קורונה בכל בתי האבות ובתי הדיור המוגן בעיר

פורסם בתאריך: 16.4.20 14:49

-->

ראש העיר רחובות רחמים מלול פנה בבקשה דחופה לנשיא מכון ויצמן, פרופ' אלון חן, בבקשה לבצע בדיקות לגילוי נשאות לנגיף הקורונה בכלל בתי האבות ובתי הדיור המוגן בעיר. בקשתו של ראש העיר נעשתה על רקע הגילוי כי שלושה עובדים בבית האבות נווה עמית התגלו כנשאים של הנגיף בבדיקות מדגמיות שנערכו במקום.

במכון ויצמן פעלו בשבועות האחרונים על מנת לפתח מערכת זריזה וחדשנית לביצוע בדיקות נשאות. ראש העיר פנה לפרופ' חן בבקשה לבצע בהקדם האפשרי את הבדיקות לכלל הדיירים וצוותי העובדים בבתי האבות ובתי הדיור המוגן בעיר, בהיקף של כ-1,000 בדיקות. פרופ' חן נענה לבקשה והדבר מבוצע בימים אלה.

ראש העיר רחמים מלול: "אנו פועלים כל העת בדרכים שונות על מנת למנוע את ההדבקה והתפשטות נגיף הקורונה בעיר, והתושבים משתפים פעולה באופן יוצא מן הכלל. חשוב מאוד דווקא בזמנים כאלה לא לשכוח את האוכלוסייה הפגיעה ביותר של מי שזקוקים לטיפול ולדאגה, ואינם עצמאיים. לכן פניתי באופן דחוף לרתום את עזרת מכון ויצמן למדע, ואני מודה לפרופ' חן על ההירתמות המיידית".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר