סניף רמי לוי ברחובות (צילום אילוסטרציה מתוך דף הפייסבוק של רמי לוי שיווק השקמה)
סניף רמי לוי ברחובות (צילום אילוסטרציה מתוך דף הפייסבוק של רמי לוי שיווק השקמה)

חשיפה: קופאית ברמי לוי ברחובות חלתה בקורונה. המנהל נהג באחריות ושלח אותה לבידוד כשהבין שבאה במגע עם חולה מאומת

עובדת בסניף רמי לוי ברחובות, שבאה במגע עם חולה מאומת, גילתה כי נדבקה בנגיף. מנהל הסניף חיים ג'נח ל"ערים": "ברגע שקיבלתי את המידע הרשמי על אותו לקוח חולה, בדקנו במצלמות האבטחה עם מי הוא בא במגע ומייד הוצאנו אותה לבידוד"

פורסם בתאריך: 14.4.20 12:41

-->

עובדת בסניף רמי לוי ברחובות, שבאה במגע עם חולה מאומת, גילתה היום (שלישי) כי נדבקה בנגיף. מדובר בקופאית שהיום האחרון בו היא עבדה בסניף היה יום ראשון ה-5.4.

חיים ג'נח, מנהל הסניף, אמר בשיחה עם "ערים": "מדובר בקופאית שהיום האחרון שבו היא הייתה בסניף היה ה-5.4, יום ראשון שעבר. היה פה לקוח שבדיעבר התברר שהוא היה חולה בקורונה, והיא באה איתו במגע וכנראה נדבקה ממנו כשעשתה לו את החשבון. ברגע שקיבלתי את המידע הרשמי על אותו חולה, בדקנו במצלמות האבטחה עם מי הוא בא במגע ומייד הוצאנו אותה לבידוד, בהתאם לנהלים. המזל הוא שאותו לקוח, שהתברר בהמשך כחולה, קנה רק עשרה מוצרים, היה פה בסך הכל כ-30 דקות ולא בא במגע עם אף אחד אחר חוץ ממנה".

מתי הבנת שהיא באמת נדבקה בנגיף?

"בהמשך היא אכן קיבלה את התסמינים ועכשיו נודע לנו שהיא באמת חולה, אבל בעצם היא לא נמצאת פה כבר עשרה ימים. היא כמובן לא תחזור לעבודה עד שתחלים, ושני עובדים אחרים שבאו איתה במגע באותו היום הוצאו גם כן לבידוד. במידה והם לא יראו שום תסמינים הם יוכלו לחזור לעבודה ביום ראשון, כשיעברו שבועיים מהמגע האחרון איתה. אני מאחל לעובדת ולכולם בריאות וחזרה מהירה לעבודה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר