מתוך קמפיין ההסברה של איחוד הצלה במגזר החרדי

"מלאך המוות ברחוב": איחוד הצלה יצא לקמפיין הסברה במגזר החרדי ברחובות

אנשי איחוד הצלה ברחובות וברחבי הארץ יצאו בקמפיין מיוחד בקרב המגזר החרדי, שמטרתו להסביר את החובה להישמע להוראות משרד הבריאות כדי למנוע את הפצת הקורונה

פורסם בתאריך: 31.3.20 09:15

-->

אנשי איחוד הצלה יצאו בקמפיין הסברה במגזר החרדי, על החובה להישמע להוראות משרד הבריאות, על הסכנה בהתקהלות והחובה להישאר בבית בימים אלו של מגפת הקורונה.

עשרות אלפי מודעות קיר הודבקו אמש ברחובות, בני ברק, ירושלים, בית שמש, מודיעין עילית, ביתר עילית, אלעד, אשדוד ובערים בהן ריכוזים חרדיים נוספים, תחת הכותרת: "לא יוצאים לרחוב. נקודה".

המודעות מזכירות לציבור כי "גדולי הדור פסקו באופן נחרץ: אין מנייני תפילה בחוץ ובעשרה. זו סכנת נפשות!", וכי "התחכמויות ופלפולים עלולים חלילה לעלות בחיים של היקרים לך!".

מתוך קמפיין ההסברה של איחוד הצלה במגזר החרדי

מתוך קמפיין ההסברה של איחוד הצלה במגזר החרדי

 

במקביל, נשלחו מסרים טלפוניים דומים ל-500 אלף משתמשים בעלי טלפון כשר המסבירים כי "נתוני ההדבקה בציבור החרדי גבוהים ומחרידים. כל יציאה מהבית, כל קרבה לאנשים, ממשיכה את מעגל האימים הזה. אתם חייבים לעצור את זה. פשוט אל תצאו מהבית. כך אתם נשמרים מהידבקות ומצילים את החיים. שמרו על ההוראות ופשוט שמרו על החיים".

מתוך קמפיין ההסברה של איחוד הצלה במגזר החרדי

מתוך קמפיין ההסברה של איחוד הצלה במגזר החרדי

יו"ר איחוד הצלה, משה טייטלבוים, ומנכ"ל איחוד הצלה, אלי פולק, מובילים את המיזם ומסבירים כי הקמפיין הוא הכרח לאור המחסור בהסברה נכונה ומתאימה בציבור החרדי: "ראינו את המספרים הגואים של הנדבקים ואת התגובות השליליות כלפי כלל החברה החרדית שהדבר יצר והבנו שאנו חייבים לעשות מעשה", מסביר טייטלבוים. "בחרנו להביא את המסר לציבור שחלקו אינו חשוף לכלי התקשורת של הציבור הכללי באופן שמנגיש עבורו את המסר ובמדיום שהוא מכיר".

פולק מוסיף כי בקמפיין נעשה שימוש במודעות קיר, רכבים עם מערכות כריזה ברחובות והקלטות טלפוניות באמצעות מערכות המזהות משתמשים של טלפונים כשרים. "כמו כולם, האנשים בציבור החרדי רוצים לשמור על בריאות ילדיהם ומשפחותיהם. אני מאמין שהסברה מדויקת תוך שימוש בכלי הסברה נכונים יביאו לשמירה על ההנחיות מצד החברה החרדית".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר