עו"ד קארין ברגינסקי
עו"ד קארין ברגינסקי

קארין ברגינסקי לשר המשפטים: "יש לחייב חולי קורונה ונשאי הנגיף לפרסם זאת לאלתר"

חברת מועצת רחובות, עו"ד קארין ברגינסקי, שלחה מכתב לשר המשפטים עו"ד אמיר אוחנה, בבקשה להתקין תקנת חירום שתחייב חולי קורונה ונשאי הנגיף לדווח ולפרסם זאת לאלתר. ברגינסקי: "בימים האחרונים נחשפתי למקרים בהם תושבי העיר רחובות התגלו כחולים בווירוס קורונה, ורק לאחר פרק זמן ממושך פורסם מסלול שהותם לציבור"

פורסם בתאריך: 26.3.20 08:27

-->

חברת מועצת רחובות, עו"ד קארין ברגינסקי, שלחה מכתב לשר המשפטים עו"ד אמיר אוחנה, בבקשה להתקין תקנת חירום שתחייב חולי קורונה ונשאי הנגיף לדווח ולפרסם זאת לאלתר.

ברגינסקי מפרטת במכתבה: "בימים האחרונים נחשפתי למקרים בהם תושבי העיר רחובות התגלו כחולים בווירוס קורונה, ורק לאחר פרק זמן ממושך פורסם מסלול שהותם לציבור. מיותר לציין כי במקרה שכזה בריאות הציבור וחיי אדם חייבים לגבור על צנעת הפרט ועל חיסיון זכויות החולה. מאוד מצערת העובדה כי משרד הבריאות אדיש לעניין ועל אף פניותיי בנושא אינו משתף פעולה.

"נודע לי כי ישנם מקרים בהם פינוי החולה מתעכב באופן משמעותי ואף לוקח יותר מ-24 שעות. אנשים, כולל אלו הנמצאים בקבוצת סיכון, ממשיכים להיחשף לווירוס ואף מסכנים את חייהם.

"אני פונה אליך אדוני שר המשפטים ומבקשת ממך למען בריאות הציבור וחיי אדם להתקין תקנה מיידית במסגרת תקנות חירום, לפיה כל אדם אשר גילה כי הוא חולה או נושא את הנגיף מחויב לדווח לסובביו ולמקומות בהם שהה ולפרסם זאת לאלתר. זאת ועוד, יש לקבוע כי אי ציות לאמור יהווה עבירה פלילית. אני תקווה כי תיענה לבקשתי זו מטעמי הצדק הבסיסי, ההיגיון הבריא והצלת חיי אדם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר