נגיף הקורונה (צילום אילוסטרציה: SamaraHeisz5/ Shutterstock.com)
נגיף הקורונה (צילום אילוסטרציה: SamaraHeisz5/ Shutterstock.com)

הקורונה הגיעה גם לבית הספר חב"ד בנות ברחובות ולגן ילדים נוסף. מאות נשלחו לבידוד

כלל תלמידות בית הספר חב"ד בנות וכן ילדי גן מנוחה רחל נשלחו לבידוד בשל שהייה בקרבת חולה מאומתת

פורסם בתאריך: 12.3.20 15:03

-->

בשל שהייה בקרבת חולה מאומתת, ובהתאם להנחיות משרד החינוך ומשרד הבריאות, כלל תלמידות בית הספר חב"ד בנות (286 תלמידות) נשלחו לבידוד. אנשי הצוות החינוכי נכנסו גם הם לבידוד.

כמו כן, ילדי גן מנוחה רחל מרחוב זכריה מדר 26 וכל הצוות החינוכי נשלחו לבידוד.

מעיריית רחובות נמסר כי "אגף החינוך בעיריית רחובות עומד בקשר רציף עם הצוותים וכן עם הגורמים הרלוונטיים במשרד החינוך ובמשרד הבריאות. המוקד העירוני 106 תוגבר וניתן לפנות אליו גם בווטסאפ 0508806106, 24 שעות ביממה".

להנחיות מפורטות ועדכניות של משרד הבריאות ראו ניתן להיכנס לאתר המשרד, או במוקד הבריאות 5400*, או במוקדי קופות החולים.

מוקדם יותר היום (חמישי) אשת צוות חינוכי ברחובות אובחנה כנושאת של נגיף הקורונה. בהתאם להנחיות משרד החינוך, משרד הבריאות ומד״א, לאחר תחקיר בדבר התלמידים ואנשי הצוות שבקרבתם היא שהתה, הוחלט כי תלמידי החינוך המיוחד בבית הספר עץ חיים בנים בכיתות א'-ג' ייכנסו לבידוד מיידי. ילדי גן נטע מרחוב כצנלסון 9 וכן ילדי גן זוהר מרחוב כצנלסון 8, יחד עם הצוות החינוכי בכל אחד מהם, ייכנסו אף הם לבידוד מיידי.

כמה שעות מאוחר יותר, בהתאם להנחיות משרד החינוך, ילדי גן נטע יוצאים מהבידוד, וזאת לאחר חקירה שנערכה לחולה על ידי משרד הבריאות. הודעה יצאה להורים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

תגובה אחת
  1. אמת

    אמנם כלל הגופים מנסים לעשות המון אבל היום זה רק מראה את היכולות שלהם האמיתיות להתמודד עם מצב חירום אמיתי. אין על מי לסמוך אלא על אבינו שבשמים!! טייל לו חולה מאומת ברחובות האם סגרו את כל המקומות בהם הוא טייל וחיטאו אותם? אם לאו הנגיף אמור לשהות 3 ימים על משטחים לפי מחקר בארה"ב. מה שאומר שכל מי שעבר ב3 ימים שלאחר ביקור האדם עם הנגיף בבר כול או בסופר יש או בכל מקום אחר שהוא טייל שם צריך גם כן להיכנס לבידוד. ואתם חושבים שכל נוהגים במשרד הבריאות?! ממש לא! אז לא ניתן לעצור זאת ורק ה' יתברך שולט בעולם מי יחלה ומי לא והלוואי שכולם יחזרו בתשובה אמיתית לא כמו אלו שלבושים כאילו אבל אין להם יראת שמים בגרוש . אלא תשובת אמת חרטה על החטאים וקבלה לעתיד וודאי שפתאום ה' ישלח למישהו חכמה למוח למצוא את מקור התרופה.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר