פראמדיקים של מד"א בדרך לביצוע דגימת ריריות בבתיהם של שוהים בבידוד מחשש לקורונה (צילום אילוסטרציה: דוברות מד"א)

אשת צוות חינוכי ברחובות אובחנה כנושאת של נגיף הקורונה. עשרות תלמידי בית ספר וגני ילדים ייכנסו לבידוד

אשת צוות חינוכי ברחובות אובחנה כנושאת של נגיף הקורונה ובהתאם להנחיות משרד החינוך, משרד הבריאות ומד״א, הוחלט על שורה של מוסדות שמי ששהה בהם ייכנס מיידית לבידוד

פורסם בתאריך: 12.3.20 10:33

-->

אשת צוות חינוכי ברחובות אובחנה כנושאת של נגיף הקורונה. בהתאם להנחיות משרד החינוך, משרד הבריאות ומד״א, לאחר תחקיר בדבר התלמידים ואנשי הצוות שבקרבתם היא שהתה, הוחלט כי תלמידי החינוך המיוחד בבית הספר עץ חיים בנים בכיתות א'-ג' ייכנסו לבידוד מיידי. ילדי גן נטע מרחוב כצנלסון 9 וכן ילדי גן זוהר מרחוב כצנלסון 8, יחד עם הצוות החינוכי בכל אחד מהם, ייכנסו אף הם לבידוד מיידי.

מעיריית רחובות נמסר: "אנו ממתינים להנחיות נוספות ממשרד הבריאות ומשרד החינוך, גם בהתייחס לאנשי הצוות החינוכי ותלמידי החינוך הרגיל בבית הספר עץ חיים בנים. בהתאם להוראות משרד הבריאות, התלמידים וצוותי ההוראה הללו ישהו בבידוד מלא".

יש לציין כי עובדי משרד החינוך יצרו קשר עם כל אחד מהגורמים הרלוונטיים על מנת להודיע להם שעליהם להיכנס מיידית לבידוד. כך או כך, על התלמידים ואנשי הצוות למלא טופס כניסה לבידוד המצוי באתר משרד הבריאות.

עוד נמסר מהעירייה: "אגף החינוך מצוי בקשר רציף עם המורים, ההורים והתלמידים וכן עם הגורמים הרלוונטיים במשרד החינוך והבריאות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר