חניה בכחול לבן
חניה בכחול לבן

לאורך כל חג פורים תותר חניה חינם בכחול לבן ברחובות

גם בחג פורים הקרוב עיריית רחובות תאפשר חניה חינם בכחול לבן בכל רחבי העיר, כולל בפארק המדע, החל מיום ראשון ה-8.3 ועד ליום רביעי ה-11.3. דו"חות יינתנו על ידי הפקחים רק בגין חניה במקומות אסורים

פורסם בתאריך: 5.3.20 15:39

-->

בהתאם לאישור מועצת העיר בעבר, עיריית רחובות מאפשרת חניה חינם במקומות המסומנים בכחול לבן ברחבי העיר, כולל בפארק המדע, בחגים ובימי מועד. אחד מהחגים הללו הוא חג הפורים, ובהתאם להחלטה זו תותר חניה בחינם בכחול לבן בכל רחבי העיר, כולל בפארק המדע, החל מיום ראשון ה-8.3 ועד ליום רביעי ה-11.3.

בשיחה של מנהל אגף התנועה, ליאור שוקרי, עם ראש העיר רחמים מלול, הוחלט לאשר גם את יום ראשון כיום חניה חינם, מעבר לימים הפטורים. ראש העיר נתן את ברכתו ליוזמה, לרגל חגיגות הפורים.

ראש העיר רחמים מלול: ״חשוב לנו להקל על תושבי העיר אשר מלווים את ילדיהם המחופשים, וגם לחזק את העסקים המקומיים ברחבי העיר במהלך החגים".

ליאור שוקרי, מנהל אגף התנועה, שילוט פיקוח ושיטור עירוני: ״אנו שמחים לאפשר לתושבים ליהנות מאירועים שונים בחג ללא דאגות חניה. חשוב לציין כי על מנת לשמור על הסדר בכבישי העיר ובמדרכות, לא תתאפשר חניה במקומות האסורים לחניה בעיר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר