חניה בכחול לבן
חניה בכחול לבן

מעכשיו זה רשמי וקבוע: חניה חינם בכחול לבן ברחובות בערבי חג ומועדים

מועצת העיר רחובות אישרה את הצעתם של גיא צור, פנחס הומינר ואבי קינד, לחניה חינם בכחול לבן בערבי חג ומועדים. חג הפסח יהווה את אות הפתיחה. רשימת המועדים המלאה בכתבה

פורסם בתאריך: 31.3.19 19:29

-->

מועצת העיר רחובות אישרה היום (ראשון) את ההצעה לסדר שהגישו חברי המועצה גיא צור, פנחס הומינר ואבי קינד, לפיה עיריית רחובות תאפשר חניה חינם בכחול לבן בכל רחבי העיר בערבי החג ובמועדים הבאים במהלך השנה: יום לפני ערב ראש השנה ובערב החג, יום לפני ערב כיפור, ערב יום כיפור, יום לפני ערב חג סוכות, ערב החג וכל חופשת החג, יום לפני ערב שמחת תורה, יום ערב חג חנוכה, ערב חג פורים וימי החופשה של החג, יום לפני ערב חג הפסח, ערב החג וימי חול המועד, יום הזיכרון לשואה ולגבורה ויום הזיכרון לחללי צה״ל, ערב יום העצמאות ויום העצמאות, ערב ל"ג בעומר, ערב חג השבועות.

במסגרת המהלך מבקשים בעירייה לעודד את התושבים לערוך את קניותיהם ואת ההכנות לחגים בעיר, ולעשות זאת ללא דאגות חניה. כמו כן הם מבקשים לחזק את העסקים המקומיים ברחבי העיר במהלך חול המועד ולאפשר לתושבים ליהנות מאירועים שונים בחגים ללא דאגות חניה.

לאור החלטה זו, אגף התנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני ייערך בהתאם. חשוב לציין כי על מנת לשמור על הסדר בכבישי העיר ובמדרכות, לא תתאפשר חניה במקומות האסורים לחניה בעיר.

ראש העיר רחמים מלול : "עיריית רחובות מבקשת לאפשר לתושבים לערוך את הסידורים לפני החגים בראש שקט, ולעודד את העסקים בעיר לקראת החגים. חשוב לנו לאפשר לתושבי העיר לערוך את הקניות ואת הסידורים שלהם דווקא ברחובות. אני מודה לחברי המועצה גיא צור, פנחס הומינר ואבי קינד".

חבר המועצה גיא צור: "אני מודה לראש העיר רחמים מלול ולחברי מועצת העיר על אישור ההצעה המשותפת של חבר המועצה אבי קינד חבר המועצה פינחס הומינר ואנוכי. אנחנו פועלים כל העת לקידום נושאים משמעותיים שיטיבו עם תושבי העיר רחובות ובכללם נושאי החניה. אנחנו פועלים באופן יסודי וענייני בשיתוף התושבים להמשיך ולשפר את איכות החיים של התושבים. אני קורא לכולם לפנות אלינו בכל נושא ברמה העירונית ולקבל מענה מתאים".

יו"ר ועדת החניות ומחזיק תיק הכספים, פנחס הומינר: "אחת המטרות העיקריות שאני מקדם היא הקלה בנושא מצוקת החניה. הצעתנו לחניה חינם בכחול לבן בערבי חגים ובמועדים הינה עוד צעד למען התושבים כחלק מהפתרונות הנוספים שאנו מקדמים יחד עם ראש העירייה רחמים מלול".

חבר המועצה אבי קינד: ״אני שמח על ההחלטה לאשר חניה חינם בכחול לבן בחגים ומועדים, אין ספק שהיא תשרת היטב את התושבים דווקא בתקופות העמוסות ביותר בעיר״.

ליאור שוקרי, מנהל אגף תנועה, פיקוח, שילוט ושיטור עירוני: ״אני שמח על החלטת המועצה היום. מדובר בנוהג שאני מקיימים במשך שנים והיום הוא עוגן על ידי המועצה בצורה רשמית על מנת שכל תושבי רחובות ידעו מראש כיצד לנהוג לפני החגים״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למה לא לדאוג לחנייה חינם במהלך כל ימות השנה לתושבי העיר בדומה לערים אחרות?

  2. אנונימי

    למה החריגו את היום שלפני ערב חג השבועות? הוא אחד מהשלושת הרגלים, חג מהתורה כמו כל החגים האחרים בהם קיבלנו במתנה חנייה חינם גם ביום לפני ערב החג……

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה יעשו הפקחים בימים אלו? לא יקבלו שכר????

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רק ברחובות איין חנייה חינם לתושבים מימתיי שהליכוד ניכנס לרשות העיר הישתלתו על כל החנייה ליכודניקים זבל

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר