הקלפיות וועדת הבחירות לוועד עובדי עיריית נס ציונה
הקלפיות וועדת הבחירות לוועד עובדי עיריית נס ציונה

בנס ציונה הקלפיות עוד פתוחות: יצאו לדרך הבחירות לוועד עובדי העירייה

1,200 עובדי עיריית נס ציונה בוחרים היום (רביעי) את נציגיהם בוועד ואת מי שיעמוד בראשו. בין המועמדים: היו"ר המכהן אייזיק ברמן ודורית ינקוביץ'

פורסם בתאריך: 4.3.20 14:37

-->

1,200 עובדי עיריית נס ציונה בוחרים היום את נציגיהם בוועד ואת מי שיעמוד בראשו. בין המועמדים לראשות הוועד נמצא היו"ר המכהן, אייזיק ברמן (54), שנמצא בתפקיד שנה וחצי. ברמן, שעובד מזה כעשור ביחידת המחשוב בעירייה, אמר ל"ערים": "אני מקווה להיבחר לקדנציה נוספת. כשזה יקרה המלחמה הראשונה שאליה אצא היא ההתנגדות להפרטת הצהרונים בגני הילדים".

אייזיק ברמן שני משמאל

אייזיק ברמן שני משמאל

 

מי שמתמודדת נגד ברמן על ראשות הוועד היא דורית ינקוביץ' (54) שעובדת במחלקת גני הילדים מזה 11 שנה.

ינקוביץ': "הסייעות הן הכוח הכי גדול בעירייה, כי יש כ-500 סייעות, אבל מבחינתי כל העובדים שווים. כואב לנו שנעשתה איפה ואיפה ולא היה יחס שווה בין העובדים. באתי לעשות שינוי בתפיסה ולייצג את כל העובדים. במהלך השנה וחצי של קיום הוועד הנוכחי לא הצלחנו לקבל מידע ונאלצנו לפנות לרשות השיפוט של הסתדרות העובדים. ברשות השיפוט יצא פסק דין שנתן לנו את מה שביקשנו".

דורית ינקוביץ'

דורית ינקוביץ'

 

נדיר ג'מיל (62), עובד עירייה מזה 22 שנים באגף התרבות התורנית, מועמד לוועד העובדים יחד עירית אזרד וסמדר מגן. ל"ערים" הוא אומר: "התמודדתי בעבר אבל לא נבחרתי. בשביל שלושתנו זה יהיה תפקיד ראשון בוועד. באתי מלמטה ואני נמצא בשליחות עליונה – לעזור לעובדים. צריך שיהיה ועד חזק כדי שאף עובד לא ייפגע יותר".

נדיר ג'מיל

נדיר ג'מיל

הבחירות מנוהלות על ידי הסתדרות העובדים כשמי שנמצא במקום הוא יו"ר ההסתדרות במרחב, עודד עמרם. חבר מזכירות מועצת הפועלים שלקח לידיו את ניהול ועדת הבחירות הוא יאיר טביב (58), מנהל מחלקת הרכש מזה 23 שנה בעירייה. "זו מערכת בחירות רביעית שאני מנהל ויש קצת מתחים", הוא אומר. "יפה יהודאי והילה דהן עובדות איתי בניהול הבחירות ואנחנו משתדלים להרגיע את האווירה ומקווים להעלות את אחוז ההצבעה. בבחירות הקודמות עמדנו על 60 אחוז ואנחנו מקווים לעבור את זה".

הקלפיות יהיו פתוחות עד לשעה 19:00 בבית יד לבנים שבסמוך לעירייה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר